Найпросторіший у своєму класі, з найкращими динамічними характеристиками та комфортом преміум-класу.
Принципово новий престижний кросовер Ford Edge пропонує комфорт преміум-класу, високотехнологічні засоби допомоги водієві та провідні у своєму класі динамічні характеристики для все більшої кількості покупців у європейському сегменті автомобілів-бестселерів.
Вдосконалена модель флагманського кросовера Ford для Європи, виконана в сміливому стилі, обладнана такими технологіями:
• система активного шумозаглушення Active Noise Cancellation, яка працює як шумопоглинаючі навушники для нейтралізації небажаних шумів у салоні;
• система виявлення перехожих Pedestrian Detection із передаварійним механізмом гальмування Pre-Collision Assist, яка застосовує гальма, щоб уникнути зіткнення з іншими транспортними засобами або навіть пішоходами;
• технологія адаптивного керування Ford Adaptive Steering, яка автоматично налаштовує передатне число кермового механізму в залежності від швидкості автомобіля, оптимізуючи маневреність і точність.
Цілком новий Ford Edge встановлює нові стандарти внутрішнього простору у своєму класі, вирізняється використанням високоякісних матеріалів у майстерному оздобленні салону і пропонує комфорт і зручність, зокрема підігрів та охолодження передніх сидінь і панорамний дах.
Компанія Ford розробила Edge, щоб знизити рівень стресу від подорожей по місту або за містом завдяки надсучасним технологіям паркування, здатним автоматично визначити вільне місце та припаркувати або виїхати з парковки; фронтальна ширококутна камера Front Wide-View Camera може бачити, що відбувається за рогом, навіть якщо водій не може – таким чином, ця технологія зменшує кількість стресових ситуацій і потенційно допомагає уникнути зіткнень; а стандартна інтелектуальна система повного приводу Intelligent All Wheel Drive забезпечує краще зчеплення з дорогою під час ожеледиці. Завдяки потужним та економним дизельним двигунам з рівнем споживання пального 5,8 л/100 км, рівнем викидів CO2 149 г/км* і потужністю 210 к. с., цей габаритний престижний позашляховиком стає більш доступним, ніж раніше.
Дизайн з акцентом на матеріалах
Завдяки гармонійним високоякісним матеріалам та ультрасучасному дизайну салон Ford Edge справляє враження високого класу з першого моменту, коли ви відкриваєте дверцята. Такі функціональні деталі, як дверні ручки, контрольна панель керма, вентиляційні отвори та тримачі для чашок виконані з металево-сатиновим покриттям, а центральна консоль вирізняється стильним чорним покриттям. Для деталей, яких часто торкаються, використані м’які, приємні на дотик матеріали. Підлокітники сидінь, кермо та ручка важеля перемикання передач обтягнуті високоякісною шкірою.
Панель приладів і центральна консоль виконані у вигляді цільної конструкції, яка плавно проходить під вітровим склом, через висувну центральну панель управління, за якою достатньо місця для складаної парасольки, до дільника передніх сидінь. Дизайн і матеріали панелі приладів наче зливаються з передніми дверцятами, створюючи плавний, обгортаючий ефект. Покупці можуть обрати один із семи кольорів світлодіодного освітлення для передніх і задніх заглиблень для ніг і відділень для речей.
Комфорт і зручність
Серед розкішних варіантів сидінь ви можете обрати передні і задні шкіряні сидіння з підігрівом, які підвищують рівень комфорту в холодну зимову погоду, а також передні сидіння з охолодженням, які полегшують перебування в авто водія та пасажирів у спекотні дні, спрямовуючи холодне повітря з кліматичної системи через отвори в шкіряній оббивці сидінь.
Кермо та вітрове скло з підігрівом допоможуть водієві швидше зрушити з місця холодними ранками, проте зима може принести іншу звичну проблему для водіїв – сонце знаходиться нижче над рівнем горизонту. Щоб запобігти засліпленню водія та пасажирів, Edge оснащений відсувними сонцезахисними козирками, які можна повернути вбік, щоб заблокувати сонячне проміння, яке проникає через вікна дверцят, а також видовжити, щоб закрити більшу площу.
Передня панель відсувається назад, утворюючи люк, втричі більший за стандартний. Тиха і водонепроникна навіть у відкритому для вентиляції положенні, конструкція даху запобігає потраплянню води до авто навіть у напіввідкритому положенні під час сильної зливи. Автоматична сонцезахисна шторка закриває панорамний скляний дах, коли він не потрібен, або коли необхідно зберегти прохолоду в салоні авто, припаркованому під палючим сонцем.
Кожен сантиметр салону Edge задіяний для максимального використання доступного простору. Комфорт задніх пасажирський сидінь підвищується завдяки провідній у своєму класі внутрішній висоті кузова в другому ряду, яка становить 1023 мм, та ширині на рівні плечей пасажирів, яка становить 1536 мм – більше, ніж у найближчих конкурентів, зокрема Audi Q7 і Volkswagen Touareg. Простір передніх сидінь також серед найкращих у своє класі.
Кнопка електричного паркувального гальма замість стандартного важеля допомагає оптимізувати простір на центральній консолі, де знаходяться регульовні тримачі для чашок і глибоке відділення для речей, місця в якому достатньо для книг, іграшок і планшетів. Ще більший за розміром «бардачок» знаходиться під панеллю приладів, а додаткове місця для зберігання доступне під кришкою панелі приладів.
Багажне відділення на 1 847 л при складених задніх сидіннях є одним із найбільших у сегменті, а додаткові відділення розташовані поруч із колісними арками. Навіть простір навколо запасного колеса використовується, а легкий знімний піддон із пінополістиролу акуратно встановлюється на місце, дозволяючи використовувати простір, який в інших випадках залишився би без застосування.
Найвища досконалість
Трьохетапний підхід дозволив інженерам мінімізувати шум, вібрацію та жорсткість (ШВЖ) у Ford Edge, дозволяючи покупцям насолодитися досконалішим і приємнішим керуванням.
Спочатку в процесі зниження ШВЖ в джерелі виникнення увага зосереджувалася на:
• розробці міцного кузова, який мінімізує дію сил скручування;
• оптимізації силових агрегатів для усунення стукаючих звуків, які часто виникають в дизельних двигунах;
• вдосконаленні систем всмоктування та випуску газів для мінімізації зовнішнього шуму.
Окрім того, інженери допрацювали ізоляцію кабіни від дорожнього шуму та звуків силового агрегату, використовуючи:
• щиток нижньої частини кузова та спеціальні аеродинамічні елементи на передньому бампері, бокових дзеркалах заднього виду та задньому склі для зменшення аеродинамічного шуму;
• звукоізоляційний матеріал в обшивці стелі та внутрішніх панелях;
• акустичне ламіноване скло для вітрового скла, панорамного даху та вікон дверцят водія і переднього пасажира;
• аеродинаміку вітрового скла та його стійки, яка знижує шум вітру.
Фінальним етапом стала презентація надсучасної технології активного шумозаглушення Ford Active Noise Control, яка працює як шумопоглинаючі навушники. Три розташовані в салоні мікрофони відстежують рівень шуму двигуна всередині. Після цього система спрямовує через аудіосистему протилежні звукові хвилі, які компенсують шум двигуна та поліпшують комфорт у салоні, навіть коли інформаційно-розважальна система вимкнена.
Передові технології та безпека
Інформаційно-розважальна система Ford SYNC 2 із функцією управління за допомогою голосу Voice Control дозволяє водієві за допомогою команд простою розмовною мовою керувати системами навігації, розваг і клімат-контролю. Ця система є дуже зручною під час родинних подорожей або канікул. Водії навіть можуть запросити список найближчих ресторанів, просто сказавши: «I’m hungry» («я голодний»), чи шукати потрібні об’єкти за назвою.
Ford Edge використовує камери, радари й ультразвукові датчики для підтримки 18 передових технологій, які знижують рівень стресу під час керування і допомагають вам контролювати ваше авто. Серед них:
• Система виявлення перехожих Pedestrian Detection із передаварійним механізмом гальмування Pre-Collision Assist, яка автоматично застосовує гальма, якщо зіткнення з іншим транспортним засобом попереду неминуче. Вона створена для виявлення людей на дорозі або узбіччі попереду і автоматично застосовує гальма, якщо виявляє небезпеку зіткнення.
• Технологія адаптивних світлодіодних фар, яка використовує адаптивну систему головного освітлення Ford Adaptive Front Lighting System для регулювання кута та інтенсивності світла фар відповідно до дорожніх умов.
• Технологія дальнього світла Glare-Free Highbeam, яка розпізнає транспортні засоби попереду – як ті, що рухаються назустріч, так і ті, що рухаються у тому самому напрямі – і блокує світло адаптивних світлодіодних фар, запобігаючи засліпленню водіїв, одночасно зберігаючи максимальне освітлення інших ділянок.
Цілком новий Edge обладнаний технологіями, що полегшують процес паркування:
• Функція Perpendicular Parking визначає вільне місце та паркує авто поряд з іншими без участі водія так само, Active Park Assist допоможе у паралельному паркуванні.
• Технологія Park Out Assist допомагає водіям виїхати з паралельного положення паркування. Система оперує кермом, а водій натискає на педалі акселератора та гальма
• Функція Side Parking Aid подає звукові попередження та відображає на екрані виявлені перешкоди.
• Cross Traffic Alert попереджає водія під час виїзду з парковки заднім ходом про транспортні засоби, які незабаром проїдуть перед авто.
Цілком новий Edge також пропонується з інноваційною розробкою Ford, фронтальною ширококутною камерою Front Wide-View Camera, яка допомагає водіям бачити те, що відбувається за рогом, завдяки 1-мегапіксельній камері на передній решітці, яка забезпечує ширококутний огляд – як зліва, так і справа – на кольоровому 8-дюймовому сенсорному дисплеї автомобіля. На «сліпих» перехрестях чи при виїзді на проїзну частину, камера дозволяє водієві легко помітити транспортні засоби, перехожих чи велосипедистів, які наближаються. Струменева мийна установка з високим тиском, надійно схована в решітці, висувається при потребі очистити лінзу камери, коли активовано омивач фар, забезпечуючи максимальну видимість.
Edge також оснащений інтелектуальною технологією обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter, яка сканує дорожні знаки і регулює подачу пального у двигун, допомагаючи водіям залишатися у межах дозволеної швидкості та уникнути штрафів. Система використовує розташовану на лобовому склі відеокамеру, яка реєструє дорожні знаки, і коли автомобіль рухається швидше, ніж на них позначено – сповільнює авто наскільки потрібно. У випадку зростання дозволеної швидкості система дозволяє водієві пришвидшити рух до встановленої швидкості, дбаючи про те, аби нове обмеження не було перевищено. В автомобілях, обладнаних системою бортової навігації, інтелектуальна система обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter також використовує дані карти для підвищення точності.
Серед інших допоміжних технологій, запропонованих у новому Edge, система моніторингу сліпих зон Blind Spot Information System, розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition, система попередження про виїзд зі своєї смуги руху Lane Keeping Alert, система сповіщення водія Driver Alert. Тривимірна цифрова панель приладів з можливістю повної кастомізації дозволяє водіям налаштувати інформаційні дисплеї за власним смаком, зберігаючи при цьому простий та елегантний вигляд панелі.
Ford Edge є першим з автомобілів Ford, створеним, щоб відповідати новим п’ятизірковим стандартам безпеки водія, пасажирів і пішоходів Euro NCAP 2016 року. Кузов на 44 % складається з високоміцної сталі, здатної поглинати удари та розподіляти сили удару навколо водія та пасажирів, а енергопоглинаюча оббивка дверей і бічні подушки безпеки забезпечують внутрішню амортизацію у випадку зіткнення.
Передні ремені безпеки оснащені натягувачами з обмежувачами навантаження, які дозволяють зменшити тиск на тіло під час серйозних лобових ударів, мінімізуючи пошкодження від ременів безпеки. Edge також обладнаний технологією надувних задніх ременів безпеки Inflatable Rear Seatbelts, які розгортаються у випадку аварії, щоб розподілити сили удару по площі тіла, в п’ять разів більшій, ніж при використанні звичайного ременя безпеки.
Передові динамічні характеристики
Побудований на основі тієї самої добре відомої платформи Ford, що й моделі Mondeo, Galaxy і S-MAX, Ford Edge розроблений для забезпечення провідних у своєму класі динамічних характеристик.
Приємне керування, маневреність та рухливість – ці риси ще більше покращені за допомогою високотехнологічної системи адаптивного кермування Ford Adaptive Steering, яка змінює співвідношення керування та дорожніх коліс з урахуванням швидкості авто. На низьких швидкостях, наприклад, під час паркування або маневрів у тісному просторі, система надає авто більшої рухливості та забезпечує простіше повертання. На високих швидкостях вона дозволяє Edge плавніше та точніше реагувати на зусилля водія.
Для водіїв, які прагнуть більш спортивних відчуттів при керування, система також пропонує на вибір водія режим Sport, який піднімає передатне число кермового механізму таким чином, що навіть на високих швидкостях потрібно менше обертів для подолання поворотів, завдяки чому Edge володіє високою маневреністю на швидкісних складних дорогах.
Задня підвіска інтегрованого типу обладнана полегшеними алюмінієвими компонентами конструкції, високоефективними стабілізаторами та втулками поперечної стійкості, створеними для мінімізації дорожнього шуму та низькочастотної вібрації, підвищуючі рівень досконалості разом із якістю руху та динамічними характеристиками. Задню підвіску підтримує замкнутий підрамник, значно жорсткіший за раму стандартної U-подібної конструкції. Це забезпечує кращий контроль геометрії підвіски для більш точного та стабільного керування.
Спортивний характер
Цілком новий Ford Edge демонструє свій сміливий, спортивний, вражаючий силует на європейських дорогах. Колеса, які видаються в кутах, створюють широку, агресивну стійку і допомагають оптимізувати внутрішній простір. Піднятий кліренс покращує можливості руху в умовах бездоріжжя, а також забезпечують висоту сидіння майже на 50 мм більшу, ніж у Ford S-MAX, що дозволяє прекрасно бачити дорогу.
Велика трапецеподібна передня решітка, яка додає кросоверу більш вражаючого вигляду, обрамлена елегантними фарами та стильними світлодіодними ходовими вогнями денного світла. Значно нахилене вітрове скло забезпечує відчуття руху навіть коли авто стоїть нерухомо, а піднята поясна лінія і міцно сформовані колісні арки підкреслюють його потужність та ходові характеристики. Дверцята також «обгортають» знижену підлогу, що зменшує ширину порогу, полегшуючи посадку та висадку.
Світлодіодні габаритні вогні проходять вздовж задньої частини Edge, надаючи йому дорогий і сучасний вигляд преміум-класу. Заднє вікно круто зрізане високо встановленим спойлером, який додає відчуття руху, а хромовані вихлопні труби підсилюють спортивний, агресивний вигляд позашляховика.
Потужний й економічний двигун
Ford Edge використовує найновіші технології силових агрегатів, забезпечуючи оптимізацію споживання пального та викидів CO2, що робить потужний та високоефективний позашляховик ще більш доступним для покупців.
Edge представлений високотехнологічним 2,0-літровими дизельними TDCi двигунами потужністю 210 к. с. Авто розганяється до 100 км/год за 9,4 секунди і досягає 211 км/год. Витрати пального обох версій становлять 5,8 л/100 км, а викиди CO2 – 149 г/км.***
Серед стандартних технологій підвищення економії пального:
• Система розумного відновлення заряду Smart Regenerative Charging, яка вибірково підключає генератор змінного струму, заряджаючи акумулятор тоді, коли авто рухається за інерцією або гальмує, щоб відновити заряд, знижуючи навантаження на двигун для ефективнішого використання пального.
• Система автоматичного старту-стопу Auto-Start-Stop, яка автоматично вимикає двигун у режимі очікування та перезапускає, коли водій збирається рушити з місця.
Одна з інноваційних технологій – Front Aero Curtains, яка проводить повітря через вертикальні отвори переднього бампера і назовні вздовж зовнішнього краю переднього колеса, створюючи стіну високошвидкісного повітря, яке зменшує аеродинамічний опір, спричинений обертанням коліс.
Моделі Edge з 2,0-літровим TDCi потужністю 180 к. с. оснащені шестиступінчастою механічною коробкою передач, а для моделей потужністю 210 к. с. доступний варіант з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач PowerShift, керування якою можна здійснювати за допомогою стандартних кнопок, розташованих на кермі. Всі силові агрегати обладнані інтелектуальною системою повного приводу Ford Intelligent All Wheel Drive, яка плавно розподіляє крутний момент між усіма чотирма колесами, що забезпечує краще зчеплення з дорогою, особливо під час ожеледиці. Система збирає дані за допомогою 25 різних датчиків і вимірює зчеплення коліс з поверхнею дороги і може майже порівну розподілити крутний момент між передніми та задніми колесами менше, ніж за 20 мілісекунд — у двадцять разів швидше, ніж моргання.
Інтелектуальна система повного приводу Intelligent All Wheel Drive може завчасно налаштувати розподіл крутного моменту, щоб уникнути пробуксовування коліс, що зменшує навантаження на водія та забезпечує плавність поїздки для пасажирів. Подаючи крутний момент у відповідне місце та у відповідний час, система мінімально впливає на економію пального, викиди CO2 і зношення шин порівняно з постійними повнопривідними системами.
Сімейство SUV Ford
Цілком новий Ford Edge став третім кроком у виконанні плану компанії щодо розширення лінійки позашляховиків і кросоверів у Європі після презентації позашляховиків Ford Kuga і Ford EcoSport.
Як авто преміум-класу, Ford Edge допоміг переосмислити поняття кросовера і започаткувати в Північній Америці сегмент позашляховиків-кросоверів, у якому він є бестселером (124 000 авто, проданих у 2015 р. – на 14 % більше, ніж у 2014 році). Edge також продається у США, Росії та східній Азії, зокрема в Китаї.
*Заявлені рівні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності були виміряні згідно з технічними вимогами та специфікаціями Європейських Норм (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 з останніми поправками. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделі автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дозволяє здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні фактори. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.
**Результати дослідження компанії JATO Dynamics на основі інформації, наданої відділом JATO Consult, який займається наданням консультаційних послуг. Дані зібрано в 30 європейських країнах. За додатковою інформацією звертатися за посиланням www.jato.com.
***Оснащений 19-дюймовими колесами