Марафон «6 Годин Watkins Glen», тренування Грантурізмо та перегони серії NASCAR: новини офіційного сімрейсінгу
Новини офіційного сімрейсінгу. Комісія Цифрового автоспорту розпочала співпрацю з новим медіа партнером – Авторадіо.
- 2 місце на перегонах NASCAR
- 2 на 6-годинному марафоні Watkins Glen
- 2 гонки поспіль в ГранТурізмо 7
Тренування Грантурізмо:
Вітаємо переможців третього тренування з Гран Турізмо 7 на трасі Нюрбургринг.
Група 1.
- Лисенко Антон, Бугатті Вейрон
- Волинкін Володимир, МакЛарен
- Боровський Макс, Порше Кайман
Група 2:
- Довбешко Віталій, Феррарі 458
- Шпурик Геннадій, Рено Меган
- Литвяк Павло, Ламборгіні
Спонсор призового фонду – Василь Фарамець
Гонку коментували: Іван Кічук, Гіоргі Пачуашвілі, Сергій Буцев та Ірина Кравець.
Марафон «6 Годин Watkins Glen»: подіум та громадянська позиція.
КЦА виставила на старт марафону 2 склади команди Digital Autosport of Ukraine на двох різних автомобілях.
Вітаємо екіпаж Павла Іваніченка та Василя Фарамця з 2 місцем!
Особлива повага екіпажу Тимура Ольховика та Девіда Пастухова, які проявили непохитну проукраїнську позицію і знялися з гонки, коли побачили на треку російський екіпаж.
Зазначимо, що перед виходом на трек пілоти не знали, хто буде у них в суперниках.
Дякуємо Вам за повагу, честь та совість!
Пряма мова пілотів.
Павло Іваніченко: «Ми були не погано кваліфіковані на першому місці, хоча у мене кола були не ідеальні. Початок гонки був не поганим (перше коло), потім із-за аварії у класі GTP прийшлось пропустить машини, тож ми опинились на четвертому місці. Згодом піднялись на трете до першого пітстопу. Перший пітстоп був поганим, я випадково (натупив) поміняв колеса два рази цо нас перекинуло на пʼяте місце. На протязі стінта після першого пітстопу було кілька обгонів завдяки яким ми опинились на другому місці але з відставанням у 30 секунд від лідера. Тем у нас був не поганий тож наздогнавши лідера ми його обійшли з невеликою “бійкою” і зробили у майже коло. Потім сів за кермо Василь який чудово провів свої два стінта, їхав впевнено і безпечно. Після двох стінтів Василя я сів за кермо і продовжив створювати розрив з другим місцем. Стінти були достить спокійні. Фінальний стінт повинен був їхати Василь Фарамець тож він виїхав ї на першому колі водій на іншій LMP2 створив аварійну ситуацію і щоб уникнути зіткнення Василь виїхав на брудну частину треку і на холодній гумі втратив керування. Машину занесло у огородження та від удару пошкодило задню ліву частину що ми отримали необхідний ремонт у пʼять хвилин що дало змогу супернику на другому місті обійти нас на півтора кола. Далі я вернувся за кермо і робив все що міг щоб наздогнати суперника, іноді їхав на чотири секунди швидше, але розрив був занадто великий. Тож ми фінішували другі у нашому класі.»
Тимур Ольховик: «Підготовка до Воткінс Глен була заздалегідь, майже одразу після завершення 24 години Півночі петлі. На цей раз і остаточно вирішили виступати в класі LMP разом з Давідом Пастуховим. Давід добре знає цю трасу і має добрий темп. Через середній рейтинг обох пілотів, нас закинуло в достатньо конкурентний спліт. Кваліфікація пройшла не дуже вдало, через те що в бас стопі трохи послизнувся на останньому кваліфікаційному колі і втратив час. Ставка була на нього, так як попередні кола йшли на добрий розігрів шин. Тож на старт вийшли 12 з 16 в класі, та 27 з 49 в загальному списку. Після старту почав обходити суперника за суперником і гарно захищати позицію, через що суперник позаду ніяк не міг мене обійти, налаштування його були такі що на деяких ділянках наздоганяє, а деякі не може добрати, то так і їхали. Та коли його вибили інші, мав час зареспектувати в приватні повідомлення (цитата) “Good defense, Slava Ukraine”. Що було дуже приємно з обох сторін. Всі трималися щільно, але з часом клас прототипів просто полетів від нас. І інколи знаходив розбитих на узбіччі, мабуть летів швидше за свої можливості. Тут і колові GT3 почали траплятись. Привіт трафік! Під кінець 1ого баку ми були вже 4ті. Піт стоп.
Після піт стопу виїжджаємо 5ті і перегони продовжуються. Все було добре і знов добирав 4ту позицію і бачив що якщо так і буде продовжуватись, то по часу і 3тього добрати можна. Але не тут то сталося. На одному з кіл на виході з бас стопу трапився мені Мерседес на дорозі з класу GT3. Зазвичай пілоти знають, що якщо на тебе норм наказують, їдь собі по своїй траєкторії, тебе обженуть. Ну тут не все так було…. Наказую шалено на Мерса і починаю обгін ззовні, і тут він вирішує відкрити мені внутрішню траєкторію заблокувавши мене ззовні, ну я йому в зад і дав. Хочь і почав гальмувати та після зіткнення з машиною все нормально, мене розвертає і я лечу в гравій чипляючи своїм задом колеса. Торкання були дуже легкі, але система вирішила дати “Міт бол” та направити мене в піти. Де рівно 10хв треба було ремонтуватися обов’язково. Поки стояв почав дивитися хто в списках учасників є. І тут натрапив на 2 фамілії пілотів, і є підозра що вони руські. В профілях пілотів нічого не зазначено, вони ніякої інформації не внесли про себе, тож запросив перевірити цю інформацію когось з зовні. Так як їхати з руськими ну вже не то. Є душок і спокою вже нема, окрім того розумію що скоріш за все це тхне сходом. Відремонтувавшись поїхав далі. Були ковзання, розвороти і ще один ремонт за маленьке “шорхання” по відбійнику, де тільки фарба могла зіпсуватись, але не все так просто… Бо щось с колесом не так… на всі ті ж рівно 10хв. Після ремонту включилося друге дихання і почав наздоганяти суперників попереду. Під кінець баку та моєї зміни вдалось на останньому колі зробити епічний подвійний обгін та отримавши велике задоволення поїхав відпочивати. Передав кермо Давіду, якому все ж таки вдалося добратися до комп’ютера та налаштуватися на перегони. Але після передачі керма, зайшов в чат дискорт і виявилося що підтвердилася інформація стосовно того що ми їдемо в одному спліті разом з росіянами. Що правилами заборонено та моральні цінності не дають цього робити
Спочатку була злість, так як і тут вони не дають спокійно жити, потім трохи суму, так як багато годин було втрачено на підготовку, багато справ відкладено і будь яка гонка – це велика робота “за кулісами”, яка ведеться роками. Але продовжувати ми не можемо і не хочемо. Тож повідомив Давіду що ми сходимо з цієї гонки, через таку ситуацію, завдячуючи що знайшов час і можливість бути присутнім разом в одному екіпажі. Вітаю першого екіпажа з подіумом! Дякую всім хто вболівав і повідомив про суперників! Так підтримуючи один одного, можна будувати країну, сильні команди і показувати гарні результати на міжнародному рівні! Всім бажаю перемог!»
Перегони серії NASCAR
Сергій Буцев на автомобілі Toyota займає друге місце на трасі Нешвіль в перегонах серії NASCAR 24 червня!
Спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних ресурсах КЦА ФАУ, де Ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту.
- діскорд-канал КЦА ФАУ
- youtube КЦА ФАУ
- телеграм-канал
- фейсбук сторінка КЦА ФАУ
- інстаграм КЦА ФАУ
- twitch.tv КЦА ФАУ
Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:
Офіційний радіо-партнер – Авторадіо
Генеральні інформаційні партнери Автоцентр та Автобазар
Інформаційний партнер Перший Автомобільний канал
Інформаційний партнер Auto Ria;
Інформаційний партнер DriveContact;
XSPORT – найбільша мультиспортивна медійна платформа;
GAMEINSIDE.UA – твій портал у кіберспорт.
Прес-реліз КЦА FAU