
Бренд RENAULT прискорює темпи зростання продажів в Європі
- У 3 кварталі 2023 року світові продажі бренду Renault досягли 356 747 одиниць*, що на 11% більше, ніж у 3 кварталі 2022 року. За перші 9 місяців цього року Renault продала в цілому 1 128 885 автомобілів, що на 11% більше, ніж у 2022 році.
- Renault є другим найбільш продаваним брендом в Європі в 2023 році з ростом на 25% в 3-му кварталі і на 22% з початку року (726 938 продажів). Renault випереджає конкурентів у С-сегменті з ростом на 36% з початку року.
- Renault підтверджує своє лідерство на французькому ринку, як у продажах легкових автомобілів – 206 734 (+18% порівняно з 2022 роком), так і в продажах комерційних автомобілів – 80 422 (+12%). Austral лідирує в сегменті C-SUV з 22 700 продажами.
- Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів з двозначним зростанням продажів у всьому світі (+21%) і особливо в Європі (+26%). Renault є європейським лідером на ринку комерційних фургонів.
- Renault оголосить свій “міжнародний бізнес-план до 2027 року” 25 жовтня 2023 року.
* Всі цифри без урахування продажів в Росії.
ЗРОСТАННЯ НА ЕЛЕКТРИФІКОВАНОМУ РИНКУ
Різке збільшення продажів гібридних електромобілів на 48%, до 127 224 одиниць, дозволило бренду Renault досягти значного прогресу на ринку електрифікованих автомобілів. Цей сплеск продажів гібридних електромобілів призвів до загального зростання продажів електрифікованих автомобілів на 19%, до 200 000 проданих автомобілів. Ключову роль у цьому помітному успіху відіграли моделі Austral і Arkana, на які припало відповідно 65% і 55% продажів у версії HEV. Крім того, європейський запуск Espace показав багатообіцяючий початок продажів у Франції та Іспанії, з планами розширення в інших європейських країнах з жовтня 2023 року.
Продажі електричного Megane E-Tech цього року склали понад 35 000 одиниць. Він зробив значний внесок у продажі електромобілів Renault, забезпечивши майже 54% від загального обсягу продажів, який сягнув 64 854 одиниць. В Європі на частку Megane E-Tech electric припадає 2,2% ринку електромобілів.
З метою подальшої диверсифікації пропозиції електромобілів бренду, у 2024 році розпочнеться цілорічний продаж електромобіля Scenic E-Tech electric, представленого на Мюнхенському автосалоні у вересні минулого року. Прийом замовлень на Scenic E-Tech electric відкриється до кінця 2023 року.
ЗРОСТАННЯ У ВИСОКОПРИБУТКОВОМУ БІЗНЕСІ
Модельний ряд С-сегменту бренду Renault продовжує відігравати все більш важливу роль у загальному обсязі продажів, демонструючи значне зростання – загалом було продано 190 535 автомобілів, що на 36% більше. Austral зробив значний внесок у цей успіх, досягнувши 60 305 продажів за перші 9 місяців 2023 року, в той час як Arkana демонструє стабільний прогрес, досягнувши 59 542 продажів.
Незважаючи на постійні обмеження поставок, Renault досягає своєї роздрібної мети і підтримує її на оптимізованому рівні, причому кожен другий автомобіль продається приватним клієнтам. Роздрібний мікс досягне 50% у 2023 році, що на +7 пунктів вище середньоринкового показника (43%).
ЗРОСТАННЯ НА РИНКУ КОМЕРЦІЙНИХ АВТОМОБІЛІВ
Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів, демонструючи двозначне зростання продажів. За перші 9 місяців 2023 року світові продажі досягли 281 404 одиниць (+21%), а в Європі продажі зросли на 26% до 214 255 одиниць, при зростанні ринку на 14%.
Такі динамічні показники в Європі були досягнуті завдяки успіху флагманських продуктів бренду – Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) і Master (+13%).
БРЕНД RENAULT
МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН 2027
25 жовтня 2023 року бренд Renault представить свій міжнародний бізнес-план до 2027 року зі світовою прем’єрою Renault Kardian, першої моделі продуктового наступу за межами Європи.
|
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ПРОДАЖІВ PC+LCV | |||
Кінець вересня*. | |||
2023 | 2022 | % | |
RENAULT | |||
PC | 847,481 | 780,744 | +9 |
LCV | 281,404 | 232,566 | +21 |
PC+LCV | 1,128,885 | 1,013,310 | +11 |
RENAULT KOREA MOTORS | |||
PC | 17,060 | 38,387 | -56 |
ЗАГАЛОМ | |||
PC | 864,541 | 819,131 | +6 |
LCV | 281,404 | 232,566 | +21 |
PC+LCV | 1,145,945 | 1,051,697 | +9 |
* дані без урахування Росії
|
РЕЙТИНГ 15 ОСНОВНИХ РИНКІВ – З ПОЧАТКУ РОКУ НА КІНЕЦЬ ВЕРЕСНЯ 2023 РОКУ*
| ||||||||
МІСЦЕ | РИНОК | ОБСЯГИ | PC+LCV M/S | |||||
(одиниць) | (У %) | |||||||
1 | ФРАНЦІЯ | 287,156 | 18.4 | |||||
2 | ТУРЕЧЧИНА | 88,762 | 10.4 | |||||
3 | БРАЗИЛІЯ | 87,249 | 5.7 | |||||
4 | ІТАЛІЯ | 69,405 | 5.3 | |||||
5 | НІМЕЧЧИНА | 62,371 | 2.7 | |||||
6 | ІСПАНІЯ | 61,538 | 7.5 | |||||
7 | ВЕЛИКА БРИТАНІЯ | 53,826 | 3.1 | |||||
8 | ІНДІЯ | 40,020 | 1.1 | |||||
9 | АРГЕНТИНА | 39,383 | 11.8 | |||||
10 | МЕКСИКА | 32,215 | 3.3 | |||||
11 | БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ | 31,679 | 6.7 | |||||
12 | НІДЕРЛАНДИ | 24,791 | 7.2 | |||||
13 | ПОЛЬЩА | 22,250 | 5.6 | |||||
14 | КОЛУМБІЯ | 20,789 | 17.2 | |||||
15 | МАРОККО | 19,553 | 16.7 | |||||
* дані з Renault PC+LCV
| ||||||||