X

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні

У минулі вихідні FIA WEC повернулися на Circuit of the Americas для проведення Lone Star Le Mans, шостого етапу в сезоні 2024 року. Єдина команда, яка ніколи не випробовувала свій гіперкар в Остіні, Alpine Endurance Team провела інтенсивну програму вільних заїздів, щоб зібрати цінну інформацію перед кваліфікацією з Шарлем Мілезі та Міком Шумахером.

Однак німець побачив, що його заїзд був скомпрометований трафіком ще до того, як до салону залетіла оса. Тим часом Шарль Мілезі продемонстрував чудовий результат, фінішувавши п’ятим у кваліфікації та четвертим у Гіперполі, показавши найкращий результат для Alpine A424 у цій категорії заїздів.

Маючи дещо різні шинні стратегії на старті в неділю, Фердинанд Габсбург та Матьє Ваксів’є провели важкий перший заїзд. Хоча спочатку австрієць тримався на четвертому місці, незабаром йому довелося боротися з натиском суперників. Зіткнення з Кадилаком №2 відкинуло його назад, і він отримав штраф за проїзд по прямій. Тим часом, Матьє Ваксів’єр хоч і був обережним, але також втратив позицію.

Незважаючи на складний старт, обидва пілоти відмовилися здаватися і почали своє повернення, працюючи разом, щоб максимально використати свій високий темп і відмінне управління енергією у потоці машин. Цю роботу продовжили Поль-Лу Шатен та Мік Шумахер впродовж другої години, а потім Шарль Мілезі та Ніколя Лап’єр в середині перегонів після ідеально виконаного одночасного подвійного стеку.

Два гіперкари зі стрілкою «А» наблизилися до фінішу у прямих перегонах, що супроводжувалися напруженою боротьбою з Porsche, Lamborghini, Cadillac та Peugeot. Фердинанд Габсбург і Матьє Ваксів’єр продовжили своє сходження вперед. Повернувшись на лідируюче коло завдяки зупинці перед коротким жовтим світлом, Шарль Мілезі встановив найшвидше попереднє коло на гіперкарі №35, обігнавши BMW №15, в той час як Мік Шумахер також підвищив темп.

Les Bleus вирішили виставити на фінальний спринт до картатого прапора подвійний склад гонщиків – Шарля Мілезі та Міка Шумахера. Будучи сьомим і дванадцятим відповідно після останнього піт-стопу, француз і німець відіграли ще більше за останню годину. А424 №35 піднявся на п’яте місце і випередив BMW №20, що стало найкращим результатом команди з моменту її повернення до прем’єр-ліги. Сестринський автомобіль з Міком Шумахером фінішував дев’ятим, що стало першим подвійним фінішем A424 в десятці найкращих.

Завдяки такому багатообіцяючому виступу та отриманим урокам команда Alpine Endurance Team повертається на четверте місце в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість у класі гіперкарів FIA, а також на перше місце серед новачків FIA WEC. Тепер команда зосереджується на передостанньому етапі сезону на Фудзі (13-15 вересня).

Класифікації

Lone Star Le Mans (COTA)

1.AF Corse Ferrari n°83

2.Toyota Gazoo Racing n°7

3.Ferrari AF Corse n°50

5.Alpine Endurance Team n°35

9.Alpine Endurance Team n°36

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість. Залік пілотів

1.Естре / Лоттерер / Вантур – 125 очок

2.де Вріс / Кобаяші – 113 очок

3.Фуоко / Моліна / Нільсен – 113 очок

13.Мілезі – 21 очко

14.Габсбург – 19 очок

17.Шатен – 11 очок

24.Лап’єр / Шумахер / Ваксів’єр – 3 очки

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість. Залік команд

  1. Toyota – 147 очок
  2. Porsche – 136 очок
  3. Ferrari – 128 очок
  4. Alpine – 37 очок