Компанія Porsche AG передала клієнтам у січні 2013 року 12061 автомобіль з гербом на капоті.
Таким чином, виробнику вдалося досягти росту показників продажу на 25,5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. «Новий рік розпочався дуже позитивно для нас», – прокоментував Бернхард Майєр, член правління компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, який відповідає за продаж та маркетинг. – «У нас є привабливий модельний ряд, то ж ми з оптимізмом розпочинаємо 2013 рік. В той же час ми дуже прискіпливо слідкуємо за результатами усіх ринків, щоб за необхідності швидко відреагувати на зміни».
Особливим попитом користувалися Porsche в Сполучених Штатах: 3358 клієнтів були раді отримати свої автомобілі у січні. Китай, другий за обсягами реалізації автомобілів Porsche ринок у світі, продемонстрував найвищі темпи росту показників продажу – зростання склало 38,1% у порівнянні з січнем 2012 року. Позитивні тенденції спостерігалися також в Європі: понад 10% склав приріст обсягів продажу у Південній Європі (Іспанія, Португалія, Італія), а також у Бельгії, Швеції, Росії.
Найбільш популярною моделлю в січні 2013 року був Cayenne: 6735 спортивних позашляховиків було передано власникам. Паралельно з початком святкування 50-річчя Porsche 911 обсяги продажу моделі зросли на більш ніж 50%, досягнувши відмітки 2286 реалізованих екземплярів.