KIA Motors збільшила світові продажі у лютому майже на 40%
Ця цифра демонструє зростання об’ємів продажів порівняно з попереднім роком майже на 40%. У лютому KIA подвоїла темпи зростання продажів порівняно з попереднім роком у всіх регіонах. Найбільші показники збільшення обсягів продажів демонструє Китай – майже 130%, в той же час найбільша кількість автомобілів у лютому реалізована на ринку Кореї – понад 30 тис. одиниць.
Загалом впродовж перших двох місяців 2010 року глобальні продажі KIA зросли приблизно на 50% порівняно з минулим роком і склали майже 300 тис. автомобілів. Найбільші темпи зростання продемонстрував знову ж таки китайський ринок, де об’єм продажів ледве не потроївся і перевищив 60 тис. одиниць техніки. Інші регіони в свою чергу також продемонстрували значні темпи зростання продажів за два місяці року. Протягом лютого бестселером на зарубіжних ринках став Cerato С-класу (на деяких ринках відомий, як Forte) – рівень його продажів без малого 30 тис. одиниць.
За друге місце сперечаються Rio В-класу та компактний SUV KIA Sportage з об’ємами продажів 14,3 тис. та 13,9 тис. автомобілів відповідно. Середньорозмірний SUV Sorento посів четверте місце з об’ємом продажів майже 12 тис. одиниць, і замикає п’ятірку міський кросовер Soul з об’ємом майже 9 тис. автомобілів. Щодо продажів транспортних засобів за межами Кореї, об’єми реалізації пасажирських транспортних засобів та SUV/MPV порівняно з минулим роком у лютому збільшилися приблизно на 50% (майже 65 тис. автомобілів) і 40% (близько 40 тис. автомобілів) відповідно.