Новий Porsche 911 Turbo S презентовано в Україні
Презентація автомобіля відбулася в дилерському центрі «Порше Центр Дніпропетровськ». Місце проведення презентації було обрано не випадково: Дніпропетровськ славиться спільнотою шанувальників спортивних автомобілів 911, які мають добру традицію проводити зустрічі власників 911 та влаштовувати подорожі на своїх авто.
Три покоління 911 Turbo вишикувалися під стінами дилерського центру, даючи змогу гостям прослідкувати еволюцію моделі та оцінити ті зміни, які відбулися в моделі за час її існування. Вони, безперечно, стали окрасою заходу – імпортеру вдалося відшукати для презентації унікальні класичні моделі 911, зокрема 911 (964) 3.6 Turbo (лімітована серія 1994 року) та 993 Turbo S (1997 рік, лімітована серія з 182 екземплярів).
Офіційна частина розпочалася з привітання бренд-директора Porsche Сергія Корольова, який підкреслив у своїй промові технологічність нової моделі (90% усіх вузлів та агрегатів автомобіля зазнали змін у порівнянні з попереднім поколінням для покращення спортивних якостей авто) та її значимість для бренду. Олексій Шох, власник дилерського центру, також був радий вітати гостей заходу та з радістю ділився власними враженнями від автомобіля, оскільки тривалий час є власником Porsche 911 та ідеологом клубного руху у Дніпропетровську.
Під спалахи феєрверку з новинки було знято покривало, після чого гості заходу могли оцінити досконалість нової моделі, комфорт салону та технічні інновації, втілені в новому поколінні 911 Turbo S.
Для довідки
Новий 911 Turbo S було презентовано на автосалоні у Франкфурті. Нова система повного приводу, керована задня вісь, адаптивна аеродинаміка, повністю світлодіодні фари головного світла – далеко не повний перелік інновацій, які втілені в моделі. На автомобіль встановлюється шестициліндровий двигун з двома турбонагнітачами потужністю 560 к.с., час проходження Північної Петлі Нюрбургринга становить менш ніж 7:30 хвилин на стандартних покришках. Зовні 911 Turbo S легко відрізнити від інших моделей завдяки більш широкій задній частині кузова, двокольоровим 20-дюймовим литим дискам з кріпленням центральною гайкою, чотириточковим денним ходовим вогням.