Зірками автосалону в Детройті стали новий Mustang Bullitt та Edge ST від Ford Performance
Новий Ford Mustang Bullitt™, старт продажів якого в США планується цього літа, обладнано оновленим 5-літровим двигуном V8 потужністю щонайменше 475 к.с. та крутним моментом 569 Нм, що дозволяє новій моделі Bullitt™ розвивати швидкість до 262 км/год.
Повністю оновлений Edge ST, доступний наразі лише клієнтам Ford у США, є першим з лінійки спортивних позашляховиків Edge, яку презентує Ford. Новий Ford Edge буде представлено покупцям у Європі пізніше цьогоріч в модифікаціях Edge Vignale, ST-Line, Titanium та Trend, із новими дизельними двигунами**, продуманою та довершеною системою підтримки водія і вдосконаленим дизайном.
Повністю оновлений Edge ST, який з’явиться в шоу-румах США цього літа, має першокласні системи керування і гальмування; нову 8-ступінчасту трансмісію зі швидкісним перемиканням, найпотужніший у своєму класі шестициліндровий V-подібний двигун. В ньому вперше для його сегменту застосовано такі технології як система активного маневрування (Evasive Steering Assist), адаптивний круїз-контроль із функцією повної зупинки та утримання в смузі руху.
Компанія також вперше презентувала на ПАМА повністю оновлений пікап Ford Ranger, розроблений спеціально для клієнтів Ford у США. Автомобіль оснащено 2,3-літровим бензиновим двигуном EcoBoost, 10-ступінчастою АКПП і високотехнологічними функціями, серед яких система виявлення перехожих Pedestrian Detection із передаварійним механізмом гальмування Pre-Collision Assist.
Спеціальна серія Mustang Bullitt™
Повністю оновлений Mustang Bullitt™ обладнано ручною коробкою передач, а верхівку важеля перемикання на згадку про оригінал оформлено у вигляді більярдної кулі. Активний клапан стандартної вихлопної системи модифіковано для надання автомобілю характерного звуку вихлопу.
До стандартної комплектації також входить12-дюймовий РК екран повністю електронної панелі управління, ідентичної за функціями тій, що встановлена на оновленій моделі Mustang, що надійде у продаж в Європі пізніше цього ріку. Відмінністю Bullitt™ є унікальний екран привітання, на якому з’являється зображення авто на зеленому фоні, замість поні.
«Цей новий Bullitt™ такий, яким був Стів МакКвін, — невимушено бездоганний, — сказав Даррелл Бемер (Darrell Behmer), головний дизайнер моделей Mustang. — Цей Mustang подобається мені як дизайнеру найбільше. Він позбувся смуг, спойлерів і декоративних накладок. Йому непотрібно ні про що кричати: він просто бездоганний».
Гаму кузова обмежено кольорами Shadow Black і класичним Dark Highland Green — як у фільмі. Інші елементи дизайну, які нагадують про автомобіль, яким керував МакКвін, включають в себе легкі хромовані облямівки довкола решітки та передніх вікон і класичні литі алюмінієві 19-дюймові диски в стилі Torque Thrust. Всередині і зовні використано мінімум декоративних накладок: зовні видно лише один логотип Bullitt™ на круглому ковпачку паливного бака в центрі задньої панелі кузова.
Оригінал
У легендарному «Буллітт», який з’явився в кінотеатрах 17 жовтня 1968 р., використовувались два однакових фастбека Mustang GT 1968 року. По закінченню зйомок кожна з машин мала свій шлях: автомобіль-герой, що його водив МакКвін у фільмі, Warner Bros. продала приватному покупцеві, а другий — той, на якому було виконано безліч стрибків у славетній сцені гонитви, було відправлено на склад автомобілів, призначених для розбирання. Цей стрибун виринув з невідомості у Баха, Каліфорнія, на початку 2017 р., а інший був втрачений для історії. До тепер.
Шон Кірнан (Sean Kiernan), власник автомобіля-героя, у 2014 р. успадкував машину від нині покійного батька Роберта, який придбав це авто в 1974 р. Щоб виконати давню мрію родини, Шон зв’язався з компанією Ford, і дві сторони разом працювали, щоб його зірка екрану змогла постати поруч із повністю оновленим Mustang Bullitt™ на Північноамериканському Міжнародному Салоні в Детройті 2018 р.
Перший спортивний кросовер Ford Performance
Повністю оновлений Edge ST обладнано найпотужнішим у своєму класі шестициліндровим V-подібним двигуном з подвійним турбонаддувом EcoBoost об’ємом 2,7 літри, потужністю 335 кінських сил та крутним моментом у 515 Нм.
Швидкісне перемикання 6-ступінчастої АКПП та модифікована в стилі ST спортивна підвіска підтримують динамічне керування. Новий режим Sport Mode дозволяє водію Edge ST оцінити більш резонансний звук викиду і реакцію автомобіля на більш агресивні подачу пального та зміну передачі.
«Edge ST – це новий звір на дорозі: функціональний SUV з ментальністю учасника перегонів на швидкісній трасі, — говорить Хау Таї Танґ (Hau Thai-Tang), виконавчий віце-президент з розвитку продуктів та закупівель, — Його потужність, разом із силуетом і універсальністю SUV, задають новий стандарт, який сподобається шанувальникам Edge».
Edge ST має оновлений дизайн передньої та задньої панелі кузова, широку сітчасту решітку радіатора для оптимального охолодження, широкі бокові порожки і здвоєні вихлопні труби. Модель доступна з 21-дюймовими колісними дисками. Оновлений дизайн салону відрізняється центральною консоллю з абсолютно новим круглим поворотним селектором передачі. Таке рішення вивільняє місце, дозволяє легше дотягнутись до бездротової зарядного пристрою та підсилює загальне враження від добре продуманого сучасного дизайну.
Новий Edge продаватиметься клієнтам Ford у США у стандартній комплектації, яка включає в себе більше функцій допомоги у водінні, ніж будь-який спортивний позашляховик середнього розміру. В ньому вперше для компанії Ford і вперше для цього сегменту впроваджено такі технології як:
- Система автоматичного гальмування після зіткнення: Допомагає зменшити ефект від потенційного вторинного зіткнення за рахунок автоматичної подачі гальмівного тиску при виявленні події первинного зіткнення, уповільнюючи тим самим рух машини, що потенційно може зменшити ризики поранення пасажирів та пошкодження авто.
- Система активного маневрування Допомагає водію об’їжджати автомобілі, що зупинилися або рухаються повільніше, щоб уникнути зіткнення. Розроблена для експлуатації як в міських умовах, так і на швидкісних магістралях, вона використовує радар та камеру для виявлення попереду нерухомих або повільних автомобілів і забезпечує підтримку кермування для того, щоб водій міг виконати об’їзний маневр, якщо зіткнення стає імовірним.
- Адаптивний круїз-контроль із функцією повної зупинки та утримання в смузі руху Допомагає автомобілю утримувати комфортну дистанцію до машин попереду і зменшити стрес під час довгих подорожей по дорогах з неінтенсивним рухом, допомагаючи утримувати автомобіль в центрі своєї смуги.
Крім того, нові функції включають передню і задню камери із 180-градусним кутом огляду, вдосконалену систему допомоги в паркуванні та‑аудіосистему вищого класу B&O PLAY™ на 12 динаміків від компанії HARMAN, налаштовану спеціально для Edge.
Спеціально допрацьований Ranger
Повністю оновлена версія Ford Ranger — європейського бестселера серед пікапів, що призначена для продажу тільки в США, має унікальне зовнішнє оздоблення, зокрема LED фари й задні ліхтарі; та пропонує передові технології, до яких увійшли автоматичне аварійне гальмування, система інформування про сліпі зони з ексклюзивним для сегмента відстежуванням зони за причепом, допомога в уникненні зіткнення з функцією виявлення пішоходів, допомога в утриманні в смузі руху, та адаптивний круїз-контроль.
Нова функціональність полегшує водіння і дарує більше задоволення від нього — на дорозі й поза нею. До пакету Ranger для руху бездоріжжям FX4 входять захисні щітки, вдосконалені шини та підвіска, пристосована до умов бездоріжжя. Пересуватися в складних умовах допомагають системи адаптації до рельєфу Terrain Management System та автоматичне ведення причепа Trail Control.