Абсолютно новий RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC: перший більш екологічно розроблений повністю електричний сімейний автомобіль
Megane проклав свій шлях, а тепер настала черга Scenic переосмислити себе і стати флагманом нового покоління електромобілів Renault. Абсолютно новий Scenic E-Tech Electric розроблений спеціально для сімей та їхніх потреб у вільному та безпечному пересуванні. Він ідеально поєднується зі стратегічним планом Відродження: він електричний, сучасний, наповнений корисними та інтуїтивно зрозумілими технологіями, а також розроблений більш екологічно. Це перший серійний автомобіль, який втілює мету Групи Renault стати автовиробником наступного покоління, що виступає за справедливий перехід. Він втілює нову стратегію сталого розвитку Групи та три стовпи, на яких ця стратегія базується: навколишнє середовище, безпека та інклюзивність.
27 років еволюції Scenic
Renault вже 27 років творить історію Scenic. Він з’явився у 1996 році (через п’ять років після представлення однойменного концепт-кара у 1991 році) і здійснив революцію на ринку, ставши першим компактним MPV в європейській автомобільній історії. Його назва розшифровується як “Концепція безпеки, втілена в новому інноваційному автомобілі” (Safety Concept Embodied in a New Innovative Car). Сім’ї, їхні звички в подорожах, прагнення зменшити вплив на навколишнє середовище та вимоги до безпеки змінювалися протягом багатьох років, і Scenic змінювався разом з ними, а іноді й на крок випереджаючи їх. Сьогодні він оснащений повністю електричною силовою установкою і перетворює автомобілі С-сегменту на сімейні автомобілі, що ваблять до подорожей, зберігаючи при цьому свою першопрохідницьку та дружню до сім’ї ДНК. Scenic завжди був розроблений як основний автомобіль в сім’ї, для тривалих подорожей у вихідні та на свята. Він і досі залишається таким, з його запасом ходу понад 620 км. Це перший більш екологічний електромобіль, який піклується про добробут своїх пасажирів та довкілля. Це сімейний автомобіль майбутнього, досупний вже сьогодні.
Бездоганний сімейний автомобіль
Він побудований на платформі CMF-EV, розробленій Альянсом, і має сміливий дизайн: він займає невелику площу відносно своєї категорії, водночас має рекордну місткість. Він оснащений компактною батареєю (до 87 кВт-год), яка звільняє ще більше місця всередині автомобіля, щоб максимально використати його ідеальні пропорції. Двигун видає до 160 кВт (еквівалентно 220 к.с.), тому автомобіль маневрений, жвавий і підходить для будь-якої поїздки. Усередині він комфортний для всіх пасажирів. Його плаский дах і 2,78-метрова колісна база роблять його просторим. Отже, тут достатньо місця для пасажирів (включаючи 278 мм радіус для колін ззаду) і для багажу (в його 545-літровому багажнику). Новаторський скляний дах Solarbay та підлокітник Ingenious доповнюють повний спектр зручностей, спрямованих на підвищення комфорту.
Мультимедійна система OpenR Link постачається з більш ніж 50 додатками, щоб ви могли легко планувати свою подорож і насолоджуватися нею разом з усіма, хто подорожує з вами. Фірмова звукова композиція системи є унікальною у своєму класі – результат надзвичайної командної роботи з композитором Жаном-Мішелем Жарром (Jean-Michel Jarre).
Крім того, абсолютно новий електромобіль Scenic E-Tech стане першим електромобілем у лінійці Renault з оздобленням Esprit Alpine, яке додає йому яскравого спортивного стилю. Він виробляється на заводі в Douai (ElectriCity), як і з самого початку, і вийде на ринок на початку 2024 року.
Перший більш екологічний сімейний автомобіль
Створення автомобільної компанії нового покоління передбачає, насамперед, новий погляд на автомобілі та на те, як ми ними користуємося, щоб зробити мобільність більш відповідальною та безпечною для якомога більшої кількості людей. Це також передбачає зменшення впливу автомобілів на навколишнє середовище протягом усього їхнього життєвого циклу – під час проектування та виробництва, на дорозі та наприкінці їхнього життя, тобто від колиски до могили. П’яте покоління Renault Scenic відкриває нове бачення мобільності. Розумне споживання та більш відповідальне виробництво стають нормою. Завдяки своєму стратегічному плану “Мета і Відродження” Група Renault стає технологічною компанією нового покоління, орієнтованою на створення економічної, екологічної та соціальної цінності, і прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року і в усьому світі до 2050 року. Будучи піонером декарбонізації, Renault представила свій концепт-кар Scenic Vision, який демонструє мету бренду створювати більш екологічні, далекоглядні транспортні засоби, – на саміті ChangeNOW у 2022 році. І це бачення починає матеріалізуватися вже сьогодні з першим більш екологічно розробленим повністю електричним сімейним автомобілем – абсолютно новим Scenic E-Tech electric.
Цей повністю електричний сімейний автомобіль є більш винахідливим, більш щедрим і більш відповідним своєму часу, ніж будь-коли. Він піднімає сталий розвиток та безпеку на якісно новий рівень. Новий електричний Scenic E-Tech збирається у Франції, на заводі ElectriCity в місті Дуе (Douai), і прокладає новий шлях до більш екологічної, безпечної та прогресивної мобільності. Його двигун також виробляється у Франції, на заводі Megafactory в місті Кліон. До 24% матеріалів, з яких виготовляється автомобіль, переробляється, а 90% його маси, включаючи батарею, можна переробляти на промислових підприємствах відповідно до умов Директиви 2005/64/ЄС. Отже, шлях до нової, більш безпечної та відповідальної мобільності розпочато!
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД: ВІДДАНИЙ, СМІЛИВИЙ І ВІДПОВІДАЄ СЬОГОДЕННЮ
Абсолютно новий електричний Scenic E–Tech – це новий тип сімейного автомобіля, який відповідає своєму часу. Деякі його риси запозичені зі світу позашляховиків, а занижена поясна лінія та плавні лінії надають йому відчуття седану. Таке поєднання є ідеальним балансом між сучасним стилем, безкомпромісним комфортом у салоні та оптимізованою аеродинамікою. Його дизайн яскраво демонструє нову візуальну концепцію Renault, яку запровадив Жиль Відаль, переплітаючи сучасні лінії напруги та технічні деталі з широкими вигинами, які визначають автомобілі бренду для життя і для подорожей.
Нова візуальна концепція
Нова візуальна концепція, яку Renault презентував у 2022 році з концепт-каром Scenic Vision, тепер поширилася на серійні моделі Renault і вперше – на електромобілі з абсолютно новим електромобілем Scenic E-Tech Electric. Широкі вигини є частиною спадщини бренду і відображають його жваву, дружню до людей сутність. Більш чіткі, структуровані лінії у поєднанні з численними високотехнологічними деталями переносять автомобіль у сучасний взаємопов’язаний світ. Ретельно відкалібровані поверхні по всьому автомобілю створюють світло, яке подорожує навкруги і зливається з кузовом, надаючи йому переконливої індивідуальності.
“Новий електричний Scenic E–Tech випромінює багато характеру завдяки ідеальним пропорціям свого силуету та потужній передній частині, яка втілює нову, дуже сучасну візуальну концепцію бренду Renault. Автомобіль виділяється, має виразну індивідуальність, і ви відкриваєте для себе все більше і більше нових деталей, з кожним кроком ближче до нього”.
Агнета Дальгрен, директорка дизайн-проектів
Ідеальна архітектура для сімейного автомобіля
Перші покоління Scenic комфортно вписувалися в тодішню категорію позашляховиків, а їх лобове скло та капот утворювали приблизно пряму лінію. Однак абсолютно нова архітектура електричного Scenic E-Tech є революційною: він має рівну підлогу, великі 19- та 20-дюймові колеса, подовжену колісну базу та панорамний дах Solarbay, що робить його новим сімейним автомобілем, який задовольняє будь-які бажання та потреби.
Його унікальні пропорції – 4,47 метрів в довжину, 1,8 метрів в ширину і 1,57 метрів у висоту – забезпечують неабияку місткість і безкомпромісний комфорт для всіх, хто знаходиться всередині. Унікальна концепція de Scenic, створена як для водія, так і для пасажирів, забезпечує оптимальне положення для кожного. Додаткова висота водійського сидіння заспокоює та підвищує безпеку. Воно відкидається так само, як і сидіння водія в більшості салонів, для додаткового задоволення від водіння та жвавості. Пасажири ззаду мають стільки ж місця для колін і над головою, як і в топових сімейних автомобілях С-сегменту (див. стор. 21).
Динамічний силует, що привертає увагу
Аеродинаміка була основною вимогою в процесі проектування, щоб максимізувати ефективність та запас ходу, і це відображається в яскравому силуеті нового Scenic E-Tech Electric. Спереду повітряні завіси під денними фарами покращують повітрообмін навколо автомобіля. Профіль автомобіля переплітається з широкими вигинами та гострими гребенями. Скульптурна задня частина автомобіля розсіює аеродинамічний опір за допомогою помітної, визначальної лінії по обидва боки бампера.
20-дюймові колеса спеціально розроблені для підвищення ефективності автомобіля. Ці легкі, ковані з алюмінію колеса Oracle оснащені додатковими елементами, які зменшують простір для впуску повітря і тим самим покращують аеродинаміку (SCx). А абсолютно нові дверні ручки електричного Scenic E-Tech розташовані врівень з поверхнею – таким чином, вони виглядають сучасно, і водночас покращують аеродинаміку.
Особистість, що випромінює міцність
Подовжена колісна база автомобіля – 2,78 метри, що на 10 см більше, ніж у Megane E-Tech electric, дуже короткий передній і задній звиси, а також колеса, максимально наближені до кутів кузова, – ось лише деякі з можливостей, які відкрила перед дизайнерами платформа CMF-EV. А новий електричний Scenic E-Tech, як результат, є міцним автомобілем з потужним характером. Поясна лінія огинає краї задніх чвертей вікон, підкреслюючи динамічний силует і додаючи м’язів навколо задніх коліс. Щитки на дверях, розширювачі колісних арок, передні та задні накладки на пороги підкреслюють його впевнений у собі характер. Балки на даху завершують баланс між аеродинамікою та міцністю. Вони входять до складу всіх комплектацій та ідеально підходять для сімейного відпочинку.
Оригінальні колеса, виготовлені на замовлення
Характерні 19- та 20-дюймові колісні диски нового Scenic E-Tech electric з логотипом Renault у центрі завершують сучасний дизайн автомобіля. 20-дюймові колісні диски з оздобленням Esprit Alpine є окремим елементом у своєму класі та віддзеркалюють виразну ідентичність бренду зі стрілкою А та чорними, діамантовими, димчастими лакованими поверхнями навколо сірих центрів. Цей ефект додає автомобілю тонусу, технічності та витонченості.
Капот, що випромінює впевненість
Довгий горизонтальний капот нового Scenic E-Tech electric вирізаний симетричними лініями, які звужуються до практично горизонтальної лінії, що нависає над решіткою радіатора. Краї над крилами, здається, утримують його на місці, що надає автомобілю потужного, міцного вигляду.
Ромбоподібні форми, що прикрашають решітку
Фасад абсолютно нового Renault Scenic E-Tech – це потужна заява про ідентичність логотип Nouvel’R та новий фірмовий візерунок фар підкреслюють імідж бренду. Логотип знаходиться під вертикальним кутом на решітці радіатора серед масиву невеликих ромбів, які з’являються або зникають в залежності від світла і кута. Ці візерунки вливаються у фари у верхній частині решітки радіатора, створюючи ефектний високотехнологічний ефект.
Новий фірмовий світловий візерунок і привітна композиція
Новий електричний Scenic E-Tech має фірмові фари, характерні для автомобілів Renault. Їхній ромбоподібний візерунок випромінює силу, міцність і підкреслює індивідуальність бренду. Дві половини ромба, в яких розміщені денні ходові вогні, стоять вертикально, біля зовнішніх країв лицьової частини, тому люди навколо автомобіля можуть чітко бачити його ширину, що підвищує безпеку. А передня панель відтворює вражаюче високотехнологічне вітальне відео з денними та іншими ходовими вогнями.
Високотехнологічний тил
Декілька елементів ззаду також підкреслюють високотехнологічну, сучасну концепцію нового Scenic E-Tech Electric. Як і денні фари, два ліхтарі ззаду максимально віддалені один від одного і виглядають як дві стрілки, спрямовані одна до одної, щоб візуально витягнути автомобіль в ширину. Мікрооптична технологія оживляє їх, коли вони увімкнені, а коли вимкнені, вони ніби пливуть у повітрі. Монограма Scenic під логотипом Nouvel’R завершує цей безпрецедентний вигляд і підсилює відчуття сучасності завдяки тонким написам, що нагадують логотип, та його загостреним кутам.
Шість кольорів кузова
Новий електромобіль Renault Scenic E-Tech буде доступний у кольорах Flame Red, Midnight Blue, Starry Black, Shale Grey Glossy, Shale Grey Satin (ексклюзивно для комплектації Esprit Alpine) та Pearl White. Останній колір підкреслює простий, лаконічний вигляд автомобіля, акцентуючи увагу на лініях кузова. Залежно від комплектації ви можете обрати один колір для даху та стійок (Starry Black або Shale Grey Glossy), а інший – для решти кузова.
СТАЛИЙ РОЗВИТОК: ВІД МАЛЬОВНИЧОГО БАЧЕННЯ ДО АБСОЛЮТНО НОВИХ Е-ТЕХНОЛОГІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
У 2022 році концепт-кар Scenic Vision став першим серійним автомобілем, який втілив зобов’язання Групи Renault та бренду Renault щодо сталого розвитку. Новий електричний Scenic E–Tech – це втілення цього бачення в дії, що відкриває двері до більш екологічної мобільності, яка зберігає природні ресурси та захищає клімат – у всіх аспектах, тобто охоплює ресурси, матеріали, компоненти, процеси, тощо.
Більш екологічний автомобіль, перероблені матеріали та оптимізовані процеси
Проблеми, пов’язані зі зміною клімату, збереженням ресурсів та еволюцією звичок до мобільності, докорінно змінюють ланцюжок створення вартості в автомобільній промисловості. Створення більш екологічних транспортних засобів лежить в основі бачення Групи Renault та її плану дій щодо збільшення частки перероблених матеріалів відносно загальної маси до 33% до 2030 року. Новий електромобіль Scenic E-Tech прокладає цей шлях: до 24% маси його матеріалів надходить з потоків переробки, включаючи кілька замкнутих циклів (перетворення обрізків матеріалу на нові деталі, виготовлені з того ж матеріалу). Коли він досягне кінця свого життя, 90% його маси, включаючи батарею, можна буде переробити на промислових підприємствах відповідно до умов Директиви 2005/64/ЄС.
Ще більше перероблених матеріалів у корпусі
Чорні компоненти нового Scenic E-Tech Electric (конструкція, кузов, осі, частини ходової тощо) в середньому на 37% складаються з перероблених матеріалів, а капот і двері – до 40% з переробленого алюмінію. Алюміній переробляється в замкнутому циклі: наприклад, під час операцій з розкрою обрізки металу сортуються, ущільнюються і відправляються назад постачальнику, який повертає їх на свою виробничу лінію, а потім відправляє назад на завод, де вони стають новими деталями. Цей замкнутий цикл переробки допомагає зменшити викиди вуглецю під час виробництва автомобілів і забезпечити запаси матеріалів. Алюміній також полегшує кузов автомобіля, а це підвищує його ефективність.
Перероблені матеріали в салоні автомобіля
Як і зовні, деякі деталі, які пасажири та водій бачать і з якими контактують всередині нового електромобіля Scenic E-Tech, перероблені або виготовлені з відновлюваних матеріалів:
- Матеріали, з яких виготовлена панель приладів, на 80% перероблені (поліпропілен з промислового брухту), а матеріали обшивки панелі приладів на 43% біологічні (кенаф, рослина, яка дає волокно, що нагадує джут);
- 51% чохла керма виготовлено з біоматеріалів: 25% – це ПВХ, виготовлений з рицинової олії, 26% – бавовняне капронове волокно;
- Кокпіт на 26% складається з переробленого пластику, сталі та інших матеріалів (видимих і невидимих);
- Посилення відсіків для зберігання в дверних панелях на 50% складається з натурального волокна;
- Килими на 97,65% складаються з переробленого матеріалу (Dilours) з пластикових пляшок;
- Оббивка стелі на 99,5% складається з переробленого матеріалу з пластикових пляшок;
- Чохли сидінь у комплектаціях Techno та Esprit Alpine на 100% складаються з переробленої тканини, а чохли сидінь у версії Iconic – на 87% з переробленої тканини. В оздобленні Esprit Alpine використовується тканина, виготовлена з перероблених пластикових пляшок (80%) та ременів безпеки (20%).
Ніякої шкіри
Окрім обмеженого використання хрому, у новому електричному Scenic E-Tech повністю відсутня шкіра. На кермі, наприклад, вона замінена зернистою тканиною з покриттям, а на сидіннях – переробленими волокнами. Ці матеріали мають менший вуглецевий слід, ніж шкіра, і не зменшують відчуття якості, приємності та комфорту. Renault підтвердила свій план повної відмови від шкіри до 2025 року.
Перероблене скло
Щоб підняти ресурсозбереження на новий рівень, у новому електромобілі Scenic E-Tech використовується перероблене скло. Автомобіль оснащений панорамним дахом із сонцезахисного скла Solarbay (див. стор. 19), розробленим у партнерстві з компанією Saint-Gobain. Лише 50% скла даху виготовлено з первинної сировини, решта – з відходів виробництва листового та автомобільного скла.
Група Renault та Saint-Gobain зробили ще один крок на шляху до замкненого циклу переробки – від автомобіля до автомобіля – з інноваційним планом використання переробленого скла з відпрацьованих автомобілів мережі Indra, дочірньої компанії The Future is NEUTRAL, підрозділу Групи Renault, що спеціалізується на циркулярній економіці в автомобілебудуванні. З кінця цього року відновлене скло буде використовуватися для виготовлення тонованого скла для брендів Групи Renault.
Ця ініціатива є прикладом стратегії Групи Renault працювати в екосистемі, що охоплює її партнерів-постачальників в автомобільному секторі, власні підрозділи та бренди.
Друге життя для акумуляторів
Група Renault – перший автовиробник, який працює над повним життєвим циклом акумулятора, і, таким чином, накопичив значний досвід у продовженні терміну служби акумуляторів, а також у їх використанні за новим призначенням.
Модульна конструкція абсолютно нової акумуляторної батареї Scenic E-Tech electric дозволяє легко ремонтувати та переробляти її, що можливо в більш ніж 20 центрах технічного обслуговування в Європі. Коли ємність батареї падає нижче необхідного рівня, вона використовується в стаціонарних системах зберігання, що живлять житлові або офісні будівлі або, в деяких випадках, інші мобільні системи (судна, рефрижератори, техніка, логістика в аеропортах тощо).
Виробничі підприємства прагнуть до вуглецевої нейтральності
Новий електромобіль Scenic E-Tech збирається на заводі в Дуе, в межах ElectriCity, і має переваги локалізованого виробництва, яке є ближчим до країн, де він продається, і більш відповідальним. Група Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності на трьох заводах ElectriCity вже у 2025 році, на всіх своїх виробничих підприємствах в Європі – у 2030 році та на всіх своїх виробничих підприємствах по всьому світу – до 2050 року.
Відсутність рідкоземельних елементів в електроніці, акумуляторі та двигуні
Новий Scenic E-Tech electric, як і ZOE та Megane E-Tech electric до нього, працює на синхронному двигуні зі збудженням. Ця технологія є більш ефективною, ніж двигун з постійними магнітами, і не використовує рідкоземельні елементи, що обмежує її вплив на навколишнє середовище та витрати на масове виробництво. Той факт, що батарея не містить рідкоземельних елементів, також зменшує вплив автомобіля на навколишнє середовище.
Нульові викиди CO2 під час експлуатації завдяки електричній силовій установці
Оскільки електромобілі викидають менше парникових газів як під час експлуатації, так і протягом усього життєвого циклу, вони відіграють важливу роль, вказуючи шлях до більш сталої мобільності. Новий електромобіль Renault Scenic E-Tech саме це і робить, адже він має нульовий рівень викидів CO2 та регульованих викидів забруднюючих речовин*, а також працює тихіше, зменшуючи тим самим шумове забруднення довкола себе. Його аеродинамічний дизайн та всі інструменти для оптимізації управління енергією в його силовому агрегаті максимізують його ефективність.
* У їздовому циклі WLTP, за винятком швидкозношуваних деталей.
ПЛАТФОРМА ТА СИЛОВІ АГРЕГАТИ: ДОВГІ ПОДОРОЖІ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ
Новий електромобіль Renault Scenic E–Tech – це ідеальне поєднання задоволення від водіння, гнучкої керованості та найвищого рівня комфорту. Модульна платформа CMF–EV від Альянсу та інноваційні технічні конфігурації виводять досвід водіння на новий рівень і відповідають характеристикам седана. Запас ходу повністю електричного двигуна до 620 км (WLTP) робить його сімейним автомобілем для щоденних поїздок та тривалих подорожей.
Неперевершена маневреність
Інженери доклали багато зусиль, щоб зробити абсолютно новий Scenic E-Tech електричний таким же маневреним і плавним у керуванні, як і седан. Незважаючи на те, що він більший і має довшу колісну базу, ніж Megane E-Tech electric, його передавальне число точно таке ж, як у седана – 12, що є найнижчим показником на ринку. Тому автомобіль реагує миттєво. Електричний підсилювач керма та багатоважільна задня вісь Parallel Link, яка відповідає габаритам автомобіля, сприяють його відмінній керованості та точності керування. Радіус розвороту від бордюру до бордюру, 10,9 метра, є чудовим для автомобіля такого розміру.
Найкраща у своєму класі стабільність і комфорт
Кут крену абсолютно нового Scenic E-Tech Electric становить лише 0,4 градуса, що забезпечує ідеальний баланс між маневреністю та комфортом. Радикальне зменшення крену кузова підвищує стабільність при проходженні поворотів. Подовжена колісна база, ширша колія та калібрування підвіски і пружин також відіграють свою роль у чудовій стабільності автомобіля і роблять його надзвичайно маневреним автомобілем, який залишається рівним на поворотах.
Чотири рівні рекуперативного гальмування
Новий електричний Scenic E-Tech має чотири рівні рекуперативного гальмування. У режимі Drive воно вмикається, коли ви знімаєте ногу з педалі акселератора, перетворюючи кінетичну енергію автомобіля на електричну, яка зберігається в акумуляторі. Коли гальмівна система використовується для збору енергії, електродвигун подвоюється як генератор.
Залежно від вашого настрою та типу дороги, ви можете обрати будь-який з чотирьох рівнів за допомогою двох пелюсток на кермі: від 0 (рекуперація відсутня, автомобіль продовжує рухатися з тією ж швидкістю, коли ви послаблюєте тиск на акселератор, наприклад, на автомагістралі) до 3 (максимальна рекуперація, наприклад, у місті; двигун виконує більшу частину гальмування, коли ви знімаєте ногу з педалі акселератора, тож вам не потрібно натискати на педаль гальма). Іншими словами, при кожному гальмуванні відбувається рекуперація енергії для збільшення загального запасу ходу автомобіля, в той час як ви насолоджуєтеся оптимальним і приємним досвідом водіння.
Вибір з двох двигунів
Новий електричний Scenic E-Tech має більш компактний і легкий синхронний двигун з вісьмома магнітними осердями. Він доступний у двох версіях:
– 125 кВт (170 к.с.) і 280 Нм
– 160 кВт (220 к.с.) і 300 Нм
Цей двигун, розроблений в рамках Альянсу і виготовлений на Megafactory в Кліоні (Нормандія), не містить рідкоземельних елементів, що обмежує його вплив на навколишнє середовище. І він знаходиться в центрі екосистеми відповідального виробництва, що базується у Франції.
Два рівні ємності акумулятора та запас ходу до 620 км
Новий електричний Scenic E-Tech пропонує на вибір дві ємності акумуляторів:
– 60 кВт-год для запасу ходу 420 км або більше*.
– 87 кВт-год для запасу ходу 620 км або більше*.
* Показники WLTP, очікують на сертифікацію
Ця батарея була оптимізована до найдрібніших деталей, щоб бездоганно вписатися в платформу CMF-EV (модулі розташовані в два яруси) і забезпечити максимальну продуктивність. Версія на 87 кВт-год складається з 12 модулів по 16 елементів у кожному, а версія на 60 кВт-год – з 12 модулів по 24 елементи. Модулі в цих батареях можна легко замінювати та ремонтувати окремо.
Повна сумісність із зарядними пристроями
Новий електромобіль Scenic E-Tech сумісний з декількома системами зарядки, що робить водіння ще більш приємним. У всіх версіях автомобіля є вбудований зарядний пристрій, який працює зі швидкими зарядними пристроями постійного струму на автобанах або поблизу них, а також з однофазними домашніми системами. Сумісність з трифазними зарядними системами змінного струму потужністю до 22 кВт, які поширені в містах і забезпечують досить швидку зарядку, часто за прийнятну ціну, входить в стандартну комплектацію або є додатковою опцією в залежності від країни.
Більший запас ходу під час тривалих подорожей
Контроль температури акумулятора є одним з ключових факторів успіху електромобілів в цілому. Екстремальні температури можуть впливати на їхню продуктивність, надійність, безпеку та термін служби. Але кілька винаходів і досягнень у сфері акумуляторів допомогли оптимізувати запас ходу нового електромобіля Scenic E-Tech, особливо під час тривалих поїздок.
Батарея має на 6% більшу щільність енергії, ніж батарея Megane E-Tech electric, завдяки новій хімії батареї LG NMC (нікель, марганець, кобальт). Потім калорії з батареї та силового агрегату збираються під час уповільнення або гальмування автомобіля, а потім використовуються для обігріву пасажирського салону за допомогою теплового насоса, який вбудований в усі нові електричні версії Scenic E-Tech в стандартній комплектації.
На практиці користувачі абсолютно нового електромобіля Scenic E-Tech подорожують зі спокійною душею, заряджаючись під час зупинки. Їм не потрібно “зупинятися, щоб зарядитися”, тому вони можуть продовжувати свої щоденні звички. Наприклад, під час подорожі Париж-Бордо, після довгого першого етапу (до 370 км автостради), користувачі можуть зробити лише одну годинну зупинку (наприклад, на обід) або дві короткі зупинки тривалістю менше 30 хвилин. Подорож Париж-Марсель можна також здійснити з двома або трьома зупинками, а Гамбург-Мюнхен – з двома.
Оптимізований час заряджання
Попередня підготовка акумулятора є ключовим фактором для максимізації ефективності заряджання. Система використовує Карти Google, щоб автоматично запускати попередню підготовку акумулятора, коли автомобіль наближається до точок зарядки, обраних у додатку. Таким чином, після прибуття акумулятор має ідеальну температуру, тому ви можете заряджати його швидше та/або більше.
Зниження оптимальної температури до 25°C з одночасним коригуванням хімічного складу батареї дозволяє новому електромобілю Scenic E-Tech забезпечити ефективність заряджання, що характеризується покращеною кривою заряджання та довшим “плато”. Як результат, ви можете отримати до 2 годин запасу ходу на автомагістралях (що еквівалентно приблизно 50 кВт-год при заряді 150 кВт) після 30-хвилинної зарядки.
Оновлені інтерфейси
Інтерфейси для планування попереднього кондиціонування та заряджання акумулятора були перероблені як в системі OpenR Link, так і в додатку My Renault* для більшої простоти та ефективності. Наприклад, ви можете встановити час вашого від’їзду та тижневий графік для кондиціонування та заряджання разом. Інші більш точні налаштування (температура попереднього кондиціонування, зони, що потребують попереднього підігріву, конкретний час тощо) залишаються доступними.
* В залежності від додатку у конкретній країні
Комплексна екосистема з Mobilize
У партнерстві з Mobilize компанія Renault запропонує користувачам електромобілів Scenic E-Tech пропозиції “все включено”, які спростять заряджання вдома та під час поїздок. Це комплексне рішення зробить перехід на електричну мобільність простішим, ніж будь-коли.
Щоб заряджати свій автомобіль вдома, клієнти зможуть замовити систему – термінал або посилену розетку, включно з установкою, – безпосередньо у свого менеджера з продажу під час купівлі електромобіля. Ціна встановлюється на основі розташування терміналу в будинку клієнта – тому немає необхідності попередньо викликати технічного фахівця – за допомогою інноваційного інструменту на основі Google Maps.
Mobilize запропонує інноваційний термінал Powerbox потужністю до 22 кВт, що дозволяє максимально ефективно використовувати вбудований зарядний пристрій змінного струму потужністю 22 кВт, доступний у стандартній комплектації або як додаткова опція. Він виготовлений у Франції, є частиною екосистеми Scenic і, як і автомобіль, орієнтований на сталу та відповідальну мобільність. Термінал має кілька переваг: він простий у використанні, клієнти можуть відстежувати споживання, а також дистанційно запускати або зупиняти зарядку свого автомобіля. Він призначений для встановлення в приміщенні або на відкритому повітрі та оснащений механізмом блокування та розблокування, тому ним можуть користуватися лише особи, які мають на це дозвіл. Powerbox також має систему захисту від перенапруги, яка автоматично зменшує кількість електроенергії, яку він споживає, якщо кілька інших приладів у будинку в цей час споживають значну кількість електроенергії. Його також легко ремонтувати: проблему можна діагностувати дистанційно, а іноді й усунути дистанційно; в іншому випадку для її усунення виїжджає технічний спеціаліст з усіма фактами про проблему.
Новий електромобіль Scenic E-Tech також буде поставлятися з послугою Mobilize Smart Charge для економії енергії та зменшення вуглецевого сліду від зарядки вдома. Додаток може заряджати автомобіль у періоди, коли електроенергія є найдешевшою та найменш вуглецевоємною, не вимагаючи від водія жодних дій. Це може знизити рахунки за електроенергію – і, можливо, навіть заробити винагороду за гнучкість. Mobilize Smart Charge спочатку буде доступний у Франції, Нідерландах та Бельгії.
Для довших поїздок користувачі також можуть обрати Mobilize Charge Pass, доступний через додаток My Renault*. Цей абонемент є альтернативою підписці на кілька окремих послуг: водії можуть використовувати його для оплати зарядок у найбільшій мережі в Європі (понад 500 000 пунктів у 25 країнах, 50% з яких пропонують тарифи на 22 кВт). Користувачі також мають право на пільгові тарифи в мережі Ionity (понад 2 600 точок уздовж автомагістралей), якщо вони оформлять окрему підписку.
* В залежності від додатку у конкретній країні
ПЕРЕБУВАННЯ В САЛОНІ: ДОБРОБУТ ДЛЯ ВСІХ
Новий електричний Renault Scenic E–Tech запрошує водія вирушити в дорогу, а пасажирів – насолодитися нею. Його інтер’єр створений для забезпечення найвищого рівня домашнього комфорту. Він сповнений світла, просторий, затишний і наповнений функціями, щоб ви могли насолоджуватися кожним кілометром, не турбуючись про те, в який час ви дістанетесь до місця призначення. Цей новий всесвіт уособлює переродження Scenic: він більше пов’язаний зі світом, як всередині, так і зовні, ніж будь-коли раніше.
Solarbay, новий дах із затемненого скла
Новий електромобіль Scenic E-Tech поставляється з панорамним скляним дахом Solarbay, розробленим у партнерстві з компанією Saint-Gobain. Вбудована в нього технологія AmpliSky робить цю систему унікальною: вона може затемнювати та просвітлювати скло по одному сегменту за вимогою, використовуючи комбінацію PDLC (полімерних дисперсних рідких кристалів) та електричних полів для переміщення молекул. Renault – перший автовиробник на масовому ринку, який пропонує можливість вибору повного або сегментного затемнення скла.
- Саме так, як ви хотіли
Водій і пасажири можуть вибрати будь-яке з чотирьох налаштувань даху: повністю світлий, повністю непрозорий, світлий спереду і непрозорий ззаду, та навпаки. І це набагато практичніше, ніж стандартна шторка. Наприклад, пасажири ззаду можуть вирішити освітлити або затемнити дах у своїй зоні, незалежно від того, що хочуть пасажири спереду. І всі можуть легко керувати Solarbay, використовуючи лише голос за допомогою Google Assistant, або встановити його за допомогою кнопки біля верхнього світильника. Сегментна анімація позитивно вражає пасажирів.
- Підвищений комфорт та додаткова елегантність
Новий сонячний дах Scenic E-Tech Electric з функцією затемнення Solarbay мінімізує ефект теплиці в салоні автомобіля і підтримує комфортну температуру влітку і взимку – краще, ніж механічні жалюзі. Він автоматично закривається, коли ви вимикаєте двигун і виходите з автомобіля. Потім, коли ви перезапускаєте двигун, Solarbay повертається у попереднє положення. Збільшене вікно і додатковий простір над головою додають відчуття перебування у відкритому просторі, наповненому світлом. Зняття механічної або електричної шторки додає 30 мм простору над головою, що значно покращує комфорт пасажирів, не збільшуючи висоту автомобіля, а отже, не впливаючи на його ефективність.
- Спроектовано для переробки
Крім того, що скляний дах Solarbay підтримує потрібну температуру в салоні і пропускає стільки сонячного світла, скільки хочуть пасажири в кожному ряду, він має менший вуглецевий слід, ніж стандартні жалюзі з електроприводом: він на 6-8 кг легший (оскільки не використовує рейки, обшивку або двигун), що сприяє зниженню енергоспоживання. Оскільки приблизно 50% всього скла виготовляється з первинної сировини, а решта – з відходів виробництва листового та автомобільного скла, а його вага та висота оптимізовані, цей дах розрахований на більшу окружність, а отже, є більш стійким. Унікальна конструкція дозволяє легко ремонтувати дах, а всі його частини можна замінити окремо. А наприкінці терміну служби понад 90% скла можна переробити (подрібнити, відфільтрувати та повторно використати різними способами).
Продуманий простір для зберігання
Численні продумані місця для зберігання в цьому сімейному автомобілі складають 38,7 літрів, що робить новий електричний Scenic E-Tech найкращим у своєму класі. Сюди входять бардачок (4 л), дверні відсіки (13,6 л), великий відкритий відсік на центральній консолі (6,6 л) з двома великими підстаканниками (2 л) та відсік під підлокітником (3,4 л) для ключів та інших дрібничок. Цей підлокітник зсувається на 70 мм вперед і назад, що робить його дуже зручним для водія та пасажира, що сидить поруч. Під центральним екраном також є достатньо місця для зберігання речей, включаючи порт для бездротової зарядки смартфонів. Кишені за передніми сидіннями (об’ємом 2,4 л кожна) призначені для журналів або електронних пристроїв.
“Геніальний” задній підлокітник
Пасажири на задніх сидіннях мають підлокітник Ingenious, який оптимізує їхній комфорт в салоні. Він має два поворотні підлокітники для кожного пасажира, місце для зберігання смартфонів і планшетів, відкидні підставки для зручного розміщення дисплеїв, два тримачі для напоїв і два роз’єми USB-C. Цей високотехнологічний підлокітник має 3,6 літра об’єму для зберігання речей. А в кінці багажника прихований люк, тому ви можете помістити довгі предмети в салоні, не складаючи задню лавку та не знімаючи полицю над багажником.
Просторий, як і очікується від Scenic
Незважаючи на те, що він більш компактний за звичайні автомобілі С-сегменту, новий електромобіль Scenic E-Tech надзвичайно місткий, частково завдяки тому, що він побудований на платформі CMF-EV і має пласку підлогу. Довга колісна база (2,78 м) забезпечує пасажирам ззаду комфортний радіус для колін 278 мм і додатковий простір над головою 884 мм у версіях з сонцезахисним дахом Solarbay. А для того, щоб отримати максимум задоволення від сімейного відпочинку, новий Scenic E-Tech Electric має місткий багажник об’ємом 545 літрів – найбільший у своєму сегменті (або 1,670 літрів зі складеними сидіннями).
Світлі та яскраві сидіння
На додаток до сонячного світла від панорамного даху Solarbay, світлі тони оббивки підсилюють відчуття простору всередині. Сучасний, елегантний дизайн виводить комфорт на новий рівень. Задні сидіння мають асиметричний візерунок (немає двох однакових моделей). Сидіння з оздобленням Esprit Alpine трохи темніші, щоб підкреслити спортивний стиль.
Липа всередині
У висококласній версії Iconic липові листи покривають приладову панель і дверні панелі, надаючи автомобілю затишну, стильну атмосферу. Деревина має сертифікат FSC, який засвідчує, що вона походить з лісів зі сталим управлінням.
Фірмовий звук від Жан-Мішеля Жарра
Renault та Жан-Мішель Жарр об’єднали свої зусилля для розробки нового звучання майбутніх електромобілів бренду, включаючи новий Renault Scenic E-Tech.
Піонер електронної музики, композитор і шанувальник технологій Жан-Мішель Жарр об’єднав зусилля з компанією Renault, а також з Ircam і командами звукового дизайну Групи, щоб розробити два типи звуків: VSP (звукові сигнали для пішоходів, які попереджають людей про наближення автомобіля, коли він рухається зі швидкістю менше 30 км/год) та звукову послідовність “Привітання” (яка відтворюється, коли ви сідаєте в автомобіль). Вони проаналізували кожну деталь, аж до останнього децибела, щоб створити звуки, які передають дух бренду Renault, миттєво впізнаються у звукових ландшафтах наших міст і надають відчуття руху. Crystal Garden, трек з останнього альбому виконавця Oxymore, надихнув на створення VSP, а послідовність “Привітання” пропонує водієві та пасажирам короткометражний фільм із саундтреком Жан-Мішеля Жарра (існує спеціальна версія Esprit Alpine). Крім того, Жан-Мішель Жарр та його команда брали участь у розробці аудіосистеми абсолютно нового електромобіля Scenic E-Tech, щоб забезпечити посилене та захоплююче звучання, у партнерстві з постачальником преміум-звуку для Renault – компанією Harman-Kardon. Зокрема, було розроблено п’ять режимів прослуховування для оптимізації відтворення звуку відповідно до джерела, що прослуховується, включаючи режим “подкаст”, запроваджений у відповідь на зростаюче використання прослуховування цього типу медіа на борту.
“Звукова послідовність “Привітання” в автомобілі – це справжній музичний витвір. Як і у випадку з VSP, ми багато думали над тим, що вона має викликати, які відчуття ми хочемо нею висловити”.
Жан-Мішель Жарр
MULTI–SENSE: створений для досконалості
Налаштування MULTI-SENSE забезпечують широкий спектр потужних, персоналізованих сенсорних відчуттів. Доступні завдяки цій технології можливості спокушають ваш зір і відчуття дотику, даруючи водієві різні враження від кожного з них, а пасажирам – неперевершений рівень комфорту. Існує чотири режими – Comfort, Sport, Eco та Perso – і кожен з них створює особливу атмосферу, поєднуючи освітлення салону, комфорт водійського сидіння, температуру в салоні та колір екрану з відчуттями від керування (опір керма, калібрування силового агрегату та реакція на натискання педалей).
Ви також можете використовувати MULTI-SENSE, щоб налаштувати настрій за допомогою того, що Renault називає Living Light, на вибір 48 кольорів для панелі приладів, підсвічування панелі приладів та накладок на передніх і задніх дверях. Всі лампи є світлодіодними та незалежними і можуть створювати ефект поступового освітлення, що покращує дизайн інтер’єру та підтримує гарне самопочуття в автомобілі. Ці “живі” лампи мають автоматичний режим, який налаштовується кожні 30 хвилин відповідно до 24-годинного циркадного ритму та часу доби (холодні кольори вдень і теплі вночі).
Зручне положення для зупинок
Під час зупинки для відпочинку та підзарядки автомобіля водії можуть насолоджуватися різноманітними функціями в дуже зручному положенні, а також заряджати власні акумулятори. Коли ви перемикаєте сидіння з електроприводом у режим “Relax”, воно автоматично переходить у ваше улюблене попередньо встановлене положення. Воно може масажувати вас як м’яко, так і енергійно, щоб ви повністю розслабилися. Інші зручності, включаючи інформаційно-розважальну систему, USB-зарядні пристрої, підсвічування за настроєм, регулювання температури та сонцезахисний дах Solarbay, залишаються ввімкненими протягом 45 хвилин.
КОРИСНІ ТА ІНТУЇТИВНО ЗРОЗУМІЛІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СПІЛЬНИХ РОЗВАГ
Абсолютно новий електромобіль Renault Scenic E–Tech використовує технології, що дозволяють залучити всіх пасажирів до взаємодії за допомогою ексклюзивного контенту, який більше, ніж будь-коли відповідатиме потребам користувачів. Мультимедійна система OpenR Link – найбільш інтуїтивно зрозуміла на ринку – тепер включає кілька нових функцій, що дозволяють планувати та персоналізувати поїздки за допомогою Google Maps, а також понад 50 додатків, щоб насолоджуватися кожною хвилиною подорожі.
Мультимедійна система OpenR Link – це ще більший зв’язок, ніж будь-коли
Новий електромобіль Renault Scenic E-Tech дозволяє насолоджуватися безперебійною роботою в Інтернеті завдяки системі OpenR Link із вбудованим Google, що працює на базі Android Automotive OS 12. Це все одно, що користуватися смартфоном, а вхід в обліковий запис Google робить весь досвід ще більш безперешкодним, оскільки улюблені місця користувачів вже доступні на Картах Google. Понад 50 додатків доступні для завантаження в Google Play – від музичних вікторин, сімейних ігор до планування подорожей – щоб максимально ефективно використати час, проведений в автомобілі. OpenR Link – це простий, інтуїтивно зрозумілий планшет, яким можна керувати голосом. Він сумісний з Android Auto та Apple CarPlay і працює як з дротовим, так і з бездротовим з’єднанням.
OpenR Link оновлюється легко і віддалено через FOTA (прошивка по повітрю), як смартфон.
Безпроблемне планування подорожей
Функція OpenR Link у новому електромобілі Scenic E-Tech включає можливість планування електроподорожі за допомогою Google Maps, яку нещодавно було оптимізовано інженерами Renault та командою Google. Зокрема, на початку процесу планування враховується необхідність починати попередню підготовку температури акумулятора, коли ви наближаєтеся до зупинок під час подорожі. В результаті система приймає більш розумні рішення щодо місця зарядки, враховуючи максимальний заряд, який може витримати автомобіль, і таким чином оптимізує час зарядки, що значно скорочує загальний час подорожі.
Вони також мають розширені можливості зміни маршруту. Наприклад, якщо вам потрібно їхати іншою дорогою, ви вирішили пропустити зупинку, додати або видалити зупинку, система швидко прокладає альтернативний маршрут.
Використання погодної інформації від Google – ще одне оновлення. Наприклад, врахування напрямку та швидкості вітру допомагає точніше та реалістичніше оцінити залишок заряду акумулятора та час, який ви витратите на поїздку.
Нові можливості кастомізації також допоможуть оптимізувати поїздки. Відтепер водій може встановити свій дім та робоче місце як точки зарядки, тож він зможе дістатися обох пунктів призначення із зарядом від 12% до 9% і, таким чином, зупинятися менше разів під час подорожі. Вони також можуть змінювати порядок зупинок на шляху, як у додатку Google Maps для смартфонів, і обирати зарядні станції відповідно до їхньої потужності (наприклад, зупинятися лише на надшвидких). Вони також можуть обирати станції, які приймають зручний для них спосіб оплати. Карти Google враховують усі ці вподобання і пропонують маршрути, що відповідають бажанням і потребам мандрівників. Коли ви плануєте маршрут, програма завжди відображає максимальну відстань, яку ви можете проїхати без зарядки. Вся система оптимізована для спрощення подорожей і максимальної зручності за кермом електромобіля.
Нарешті, розширені функції планування маршрутів електромобілів у Google Maps незабаром будуть доступні на смартфонах, що дозволить вам встановити пункт призначення та налаштування подорожі безпосередньо на смартфоні перед виїздом, а потім надіслати маршрут на ваш транспортний засіб.
Сучасні, високотехнологічні візуальні ефекти на всіх екранах
Цифрова кабіна OpenR нового Scenic E-Tech Electric привертає увагу з двох причин: її надзвичайно ергономічне розташування та великий дисплей. Завдяки цьому легко орієнтуватися в меню. Цей кокпіт складається з двох поверхонь у суцільній L-подібній конфігурації: горизонтальний TFT-екран на приладовій панелі (321 кв. см, 12,3 дюйма по діагоналі, 1920 x 720 пікселів) і вертикальний сенсорний екран посередині консолі (453 кв. см, 12 дюймів по діагоналі, 1250 x 1562 пікселів).
Абсолютно новий, авангардний візуальний інтерфейс підкреслює ідентичність бренду в салоні і випромінює дух цього автомобіля для життя і подорожей. Графіка тонко натякає на ромбоподібний логотип з висхідним 28-градусним діагональним сегментом. Цей сегмент є всюди, забезпечуючи структуру для інформації, що відображається на приладовій панелі та центральній плитці, які об’єднуються в подвійний екран OpenR.
На екрані приладової панелі, зверненому до водія, звичний круглий циферблат замінено на лінію швидкості з діагоналлю 28 градусів, яка змінює колір синхронно з обертами двигуна або швидкістю руху автомобіля. Він також відображає залишок заряду акумулятора та обраний режим руху. Новий, більш товстий і плаский шрифт чудово вписується в цей сучасний цифровий всесвіт. Крім того, автомобіль оснащений новим екраном для вибору та налаштування систем допомоги водієві (ADAS).
Проактивні пропозиції від штучного інтелекту
Штучний інтелект активно працює в абсолютно новому електромобілі Scenic E-Tech – у всіх випадках для покращення досвіду водія та пасажирів. Система відображає на центральному екрані своєчасні пропозиції щодо рівня температури та мультисенсорних можливостей. Наприклад, вона може порадити увімкнути кондиціонер, якщо в салоні стає занадто тепло, або закрити вікна, якщо увімкнена система рециркуляції або очищення повітря. Якщо система виявить, що лобове скло може запотіти, вона запропонує увімкнути систему розморожування. А якщо водій завжди їздить в одному і тому ж режимі, вона може запропонувати спробувати інші. Ці проактивні рекомендації базуються на “рутинах”, які система реєструє та аналізує з плином часу.
Ексклюзивний контент на тему подорожей, спорту та новин
Слухати музику за допомогою спеціальних додатків, дізнаватися про історію навколишніх місць або найближчих туристичних визначних пам’яток, бути в курсі спортивних та інших новин або дивитися фільм під час зупинки, щоб відпочити або зарядити акумулятор – все це ви можете робити з широким вибором додатків в абсолютно новому електромобілі Scenic E-Tech. Серед них Deezer, Spotify, Amazon Music, Waze, Les Incollables for Renault, SongPop for Renault, L’Equipe, Vivaldi, Kabriol, Karacal та багато інших, які урізноманітнять ваш досвід на борту завдяки великій кількості ексклюзивного контенту, розробленого Renault разом зі своїми партнерами.
Музичні вікторини з SongPop для Renault
SongPop для Renault, перший у світі додаток, розроблений компанією Gameloft ексклюзивно для Renault, перетворює довгі подорожі на веселе проведення часу разом. Всі пасажири можуть спробувати вгадати назву пісні та натиснути на обрану ними відповідь у додатку на своєму телефоні. Гра безкоштовна, доступна п’ятьма мовами (французькою, англійською, німецькою, італійською та іспанською) і забезпечує повне занурення в атмосферу – музика відтворюється через дев’ятидинамічну аудіосистему Harman Kardon з дуже високою точністю звучання.
Високоефективне освітлення
У фарах абсолютно нового Renault Scenic E-Tech electric в деяких версіях використовується технологія LED Adaptive Vision, яка адаптує промені до умов руху і дозволяє уникнути використання протитуманних фар. Блималки є анімованими: вони рухаються від центру до краю, надаючи додаткову інформацію про зміну напрямку руху автомобіля, та реагують дуже швидко.
БЕЗПЕКА: ТУРБОТА ПРО ВСЕ НАВКОЛО
Програма “Людина понад усе”, яку Renault запустила у 2023 році, спрямована на підвищення безпеки для всіх – для водія, пасажирів та інших людей на дорозі в усьому світі за допомогою різноманітних революційних технологій. Renault оптимізує існуючі системи безпеки та розробляє майбутні вже понад 50 років, а з 1970 року запатентувала понад 2 000 систем безпеки. Новий електромобіль Scenic E–Tech оснащений більш ніж 30 системами допомоги водієві та функціями безпеки, і є першим автомобілем у лінійці Renault, який оснащений інноваційними системами, що супроводжують водія за кермом.
Інструктор з безпеки: індивідуальні поради для більш відповідального водіння
Щоб скласти водіям компанію та зменшити ризик аварій, абсолютно новий Renault Scenic E-Tech electric тепер включає в себе інструмент під назвою Safety Coach (тренер з безпеки). Він інформує водія про його об’єктивно оцінену поведінку та звички за кермом, а також надає індивідуальні поради щодо стилю водіння та використання ADAS. Поради ґрунтуються на результатах аналізу Safety Score, який використовує дані з датчиків автомобіля та передньої камери для вивчення трьох ключових факторів водіння: прискорення/дистанція (безпечна відстань до транспортного засобу попереду), дотримання встановленого законом швидкісного режиму та траєкторна поведінка (сигнали повороту та бічна швидкість). Завдяки цій системі водій може відігравати більш активну роль у забезпеченні безпеки своїх пасажирів та інших учасників дорожнього руху. Вона також представляє особливий інтерес для молодих водіїв, допомагаючи їм розвивати хороші навички водіння.
Безпека після аварії: QRescue Renault, SD-перемикач та доступ для пожежників
Новий електричний Renault Scenic E-Tech оснащений новітніми технологіями, які спрощують роботу екстрених служб після аварії та скорочують час рятувальних операцій.
По-перше, система автоматичного гальмування після аварії автоматично блокує гальма автомобіля в разі зіткнення, щоб запобігти подальшим зіткненням.
QRescue Renault, SD Switch та Fireman Access – це три системи, які вже доступні на інших електромобілях Renault. QRescue Renault – це QR-код на лобовому та задньому склі, який надає повну інформацію про технічні та електричні системи автомобіля, щоб екстрені служби могли працювати швидше та безпечніше. SD Switch – це механічний вимикач, розташований на тяговій батареї, який використовується для відключення її від електромережі, щоб забезпечити безпеку пожежників біля повністю електричного або гібридного транспортного засобу. Нарешті, у разі пожежі автомобіля система Fireman Access дає пожежникам легкий доступ до серцевини тягової батареї, щоб залити її водою. Це єдиний спосіб швидко і назавжди загасити вогонь, скоротивши звичайний час реагування з декількох годин до десяти хвилин.
Безпека та комфорт з активною системою допомоги водієві
Асистент руху нового покоління відповідає рівню 2 автоматизації водіння на автомагістралях та швидкісних трасах. Він поєднує в собі адаптивний круїз-контроль з урахуванням контексту, функцію Stop & Go, систему центрування смуги руху та геолокаційні дані на спеціально розробленій карті, щоб прогнозовано адаптуватися до дорожньої обстановки. На низьких швидкостях (наприклад, у заторах) система центрування смуги руху може бути тимчасово відрегульована водієм, щоб утримувати автомобіль на одній стороні дороги і дозволити транспортним засобам, які мають пріоритет, обігнати його на іншій стороні.
Новий Renault Scenic E-Tech зіставляє інформацію з передньої камери з інформацією з карти, щоб з підвищеною точністю відображати дозволену швидкість руху на даний момент. Якщо швидкість автомобіля перевищує дозволену, система візуально та звуково попереджає водія. Якщо система інтелектуального круїз-контролю, яка входить до складу Safety Coach, увімкнена, вона автоматично регулює швидкість автомобіля.
СКЛАД ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Версії
Стандартний модельний ряд
- Двигун 125 кВт
- Акумулятор 60 кВт-год
- Крутний момент: 280 Нм
- Максимальний заряд постійного струму: 130 кВт
- Запас ходу > 420 км (WLTP)
- Прискорення (з місця до 100 км/год) 9.3 сек
- Максимальна швидкість: 150 км/год
Високий модельний ряд
- Двигун 160 кВт
- Акумулятор 87 кВт-год
- Крутний момент 300 Нм
- Максимальний заряд постійного струму: 150 кВт
- Запас ходу > 620 км (WLTP)
- Прискорення (з місця до 100 км/год) 8.4 сек
- Максимальна швидкість: 170 км/год
Розмір та вага
Довжина: 4 470 мм
Ширина: 1 864 мм
Висота: 1 571 мм
Колісна база: 2 785 мм
Передній звис: 842 мм
Задній звис: 842 мм
Маса: 1 842 кг (версія на 87 кВт-год)
Об’єм багажника: 545 літрів
Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом “Відродження” Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета – втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.
Про Google
Google, Android, Google Play, Google Maps та інші знаки є товарними знаками компанії Google LLC. Для бездротового використання Android Auto на автомобільному дисплеї вам потрібен сумісний смартфон Android з активним тарифним планом. Перевірити, які смартфони сумісні, можна на сторінці g.co/androidauto/requirements.