20 вересня у Ганновері стартувала 67-ма Міжнародна виставка комерційного транспорту.
Відповідно до офіційного гасла заходу “Transporting your Future” (Транспортуючи ваше майбутнє), бренд Volkswagen Комерційні автомобілі у рамках свого стенду представить нові рішення для електричної мобільності та міської логістики майбутнього.
Голова правління бренду, д-р Томас Седран, під час відкриття стенду відзначив: “Відповідно до гарної традиції Volkswagen завжди продумувати все на крок вперед, ми вже зараз працюємо над рішеннями для викликів майбутнього – для сталої мобільності наших клієнтів та покращення якості повітря у наших містах”.
Концепт I.D. BUZZ CARGO.
Ідеальний електромобіль для міської логістики майбутнього – I.D. BUZZ CARGO став першим комерційним автомобілем на базі нової I.D. Family та модульної електричної платформи МЕВ. Концепт пропонує широкий спектр дизайнерських рішень, максимальну зручність для водія, автоматизований режим керування (“I.D. Pilot”). Ще одна новинка: технологія “Інтернету Речей” на борту. А завдяки варіантам батарей з різною ємністю прогнозований запас ходу модельних варіантів становитиме від 330 до понад 550 км(відповідно до циклу WLTP).
Концепт Crafter HyMotion.
На цьогорічній ІАА світ вперше побачить концепт Crafter HyMotion – він базується на модельному варіанті e-Crafter та є по суті його наступником для подолання довших дистанцій. Цей фургон повною масою 3,5 т пропонується з електроприводом, який живиться від паливного елементу. Бак для водневого палива має модульну конструкцію та вагу 4,2 кг і забезпечує запас ходу до 350 км (додаткова версія зі збільшеним баком передбачатиме запас ходу до 500 км).
ABT e-Caddy та ABT e-Transporter.
Два нові рішення з електроприводом для міського трафіку були розроблені у співпраці зі стратегічним партнером, компанією АВТ.
ABT e-Caddy очікується у продажу в Європі вже у середині наступного року. На ІАА модельний варіант представлено у виконанні “таксі” – він базується на Caddy Maxi з подовженою колісною базою та пропонує достатньо простору для 5 осіб з багажем. З прогнозованим запасом ходу 220 км такий електромобіль буде ідеальним рішенням для використання у так званих “зелених зонах” європейських міст.
Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі у рамках ІАА представив ще один концепт вантажної версії Transporter – з гібридним приводом. Гібридна система на борту складатиметься з турбодизельного двигуна об’ємом 2,0 л (102 к.с.) та електросистеми у 48 вольт, яка живиться від літій-іонної батареї (видає потужність у 27 кВт). При цьому дизельний двигун приводитиме у дію передню вісь, а електросистема – тимчасово задню вісь (таким чином у комбінації отримуємо повний привод).
Cargo e-Bike
Вантажопідйомність Cargo e-Bike становить до 210 кг включно з водієм, а його максимальний об’єм завантаження – 0,5 м3. Електровелосипед обладнано поперечно встановленим електродвигуном потужністю 250 Вт, і він може похизуватися інноваційною системою стабілізації, завдяки якій вантажна платформа завжди залишається у горизонтальному положенні.
Д-р Томас Седран зазначив, що попри досягнення у сфері електрифікації модельних варіантів, бренд Volkswagen Комерційні автомобілі і надалі робить ставку на моделі з дизельними двигунами як основу логістики у багатьох галузях та сферах застосування. На довгих дистанціях, у складних дорожніх умовах, при використанні на будівельних майданчиках чи при перевезенні великих вантажів сучасні дизельні двигуни вже ще показують себе краще – як з економічної, так і з екологічної точки зору.