На Гран-прі Сінгапуру, що пройшло на трасі Marina Bay Street Circuit, Renault Sport Formula One Team вшосте в сезоні приводить обидва своїх боліда в очки: Карлос Сайнс фінішував восьмим, а Ніко Хюлькенберг - десятим.
Обидва пілоти стартували без пригод, а в першому повороті Карлос обійшов Ніко і втримав цю перевагу до кінця гонки. На своєму 75-му Гран-прі Карлос не відчував труднощів після старту. Він провів тривалий перший відрізок на шинах Ultrasoft і з комфортом закінчив гонку на восьмому місці.
Ніко, який проводив 150-ту гонку, стартував на шинах Hypersoft, зробив ранній піт-стоп і довго їхав на шинах Ultrasoft. Завдяки розважливому пілотуванню перший раз після Гран-прі Німеччини він зміг фінішувати в очках.
Зароблені в Сінгапурі п’ять очок дозволили команді збільшити свій відрив від п’ятого місця в Кубку конструкторів до 15 очок.
- Ніко почав гонку з 10-го місця на шинах Pirelli Hypersoft, зробив піт-стоп на 15-му колі і встановив новий комплект Ultrasoft.
- Карлос почав гонку з 12-го місця на нових шинах Ultrasoft, зробив піт-стоп на 37-му колі і встановив новий комплект Soft.
Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-04: стартував 10-м, фінішував 10-м:
«Я не дуже задоволений результатами, тому що розумію, що ми могли боротися за більш високі результати. Я втратив дві позиції на старті і після цього опинився в невигідному становищі. Ми рано здійснили піт-стоп, збираючись діяти агресивно, і спочатку все йшло вдало, але потім я потрапив в трафік. Завдяки зіткненню попереду я заробив очки, але сьогодні я міг би домогтися більшого, тому, в кінцевому рахунку почуття у мене змішані».
Карлос Сайнс, №55, R.S.18-03: стартував 12-м, фінішував 8-м:
«Я задоволений сьогоднішнім результатом. Я був не дуже задоволений вчорашнім днем, але прокинувся з думками, що у нас хороші шанси в гонці. Завдяки 12-му місцю в кваліфікації у мене була перевага вибору шин, крім того, я добре стартував, що збільшило шанси фінішу в десятці. Восьме місце сьогодні – це непоганий результат, але я волів би фінішувати вище. П’ять очок для команди важливі з точки зору турнірної боротьби, оскільки ми змогли трохи відірватися від переслідувачів. В цілому я задоволений сьогоднішнім днем – ми здійснили хорошу гонку».
Сіріль Абітбуль, директор команди:
«Загалом ми задоволені цією нічною гонкою, так як обидва пілоти набрали очки. Вчорашня кваліфікація виявилася невдалою, тому сьогодні була потрібна максимальна віддача, і пілоти разом з інженерами в боксах зробили все від них залежне. Після слабкого старту Ніко поводився дуже обачно в очікуванні свого шансу набрати очки, зробив ранній піт-стоп і за рахунок цього зміг обійти Грожана, після чого дуже довго їхав на шинах Ultrasoft. Карлос, в свою чергу, стартував добре і проявив себе дуже зрілим пілотом, у міру необхідності атакував або стримував атаки і в підсумку став восьмим. П’ять очок допоможуть нам в боротьбі за високі місця в Кубку конструкторів, оскільки ми прекрасно розуміємо, що наступні шість етапів будуть дуже складними. Якщо говорити в цілому, то Red Bull і Макс Ферстаппен стартували з першого ряду і фінішували на другому місці вдруге в сезоні, що стало приємною нагородою для двигуна специфікації C, який демонструє наш прогрес на цьому фронті. А з приводу силової установки та інших аспектів автомобіля, цей вікенд знову показав, що нам потрібно багато працювати».