Як ремінь ГРМ допомагає знизити витрату палива і шкідливі викиди — рекомендації від febi
Ключовим компонентом двигуна є система ремінного приводу ГРМ. Функція ременя ГРМ полягає в забезпеченні точної синхронізації обертання колінчастого і розподільного валів, балансувальних валів і всіх інших допоміжних агрегатів двигуна внутрішнього згоряння. Це, в свою чергу, контролює відкриття і закриття впускного і випускного клапанів для точної подачі палива в двигун, що має надважливе значення для точності газорозподілу, ефективності та довговічності двигуна.
Всі системи ремінного приводу ГРМ в автомобілях традиційно встановлюються на зовнішній стороні двигуна і працюють в сухому і замкнутому середовищі. Однак все змінилося в 2008 році, коли компанія Ford перейшла від змащуваного оливою ланцюга на ремінь в масляній ванні, яка встановлювалася на дизельний двигун об’ємом 1,8 л і приводила в дію паливний насос. Це нововведення було розроблено для поліпшення ефективності роботи двигуна за рахунок зниження тертя, що в свою чергу, також мало зменшити рівень шкідливих викидів.
Щоб зробити це можливим, ремінь ГРМ повинен бути виготовлений зі спеціальних гумових сумішей і матеріалів для підвищення його міцності, забезпечення довготривалості роботи і стійкості до впливу оливи. Цей вид ременя виробляється зі стійкого до високих температур еластомеру ACN-HNBR, всередині якого розміщені кордові нитки зі скловолокна для міцності. Задня частина ременя посилена поліамідною підкладковою тканиною з багатошаровим покриттям для захисту від передчасного зношення, тканина з арамідного волокна з високим рівнем стійкості до термічного і хімічного впливу призначена захищати зубчасту сторону ременя.
1. Арамідна тканина з покриттям
Стійкість до факторів зовнішнього впливу
Стійкість до впливу високих температур
Багатошарове покриття для захисту від зносу
2. Високотемпературний еластомір ACN-HNBR
Стійкість до передчасного старіння
Стійкість до впливу оливи та навколишнього середовища
3. Підкладкова поліамідна тканина
Неперевершена стійкість країв
4. Високоміцні кордові нитки зі скловолокна
Висока стійкість до втоми в умовах деформації згину
Стабільність під час навантажень
Стійкість покриття до дії олив
Починаючи з 2008 року компанія Ford використовувала цю технологію для оснащення ремінним приводом ГРМ двигунів Ecoboost і EcoBlue. Водночас PSA Group використовувала цю технологію у своєму відзначному нагородами двигуні 1.2 Puretech. Volkswagen Group також застосувала технологію ременя в масляній ванні для оснащення приводу масляного насоса в двигунах 1.6 і 2.0 TDi. Проте більшість із цих двигунів однаково потребують заміни цього “мокрого” ременя ГРМ під час регулярного технічного обслуговування, саме тому ці ремені входять в асортимент комплектів ременів ГРМ febi, щоб якомога ефективніше відповідати запитам клієнтів.
Оскільки “мокрі” ремені зараз активно застосовуються в приводах масляних насосів і в системах газорозподілу в новітніх двигунах Ford, PSA і Volkswagen Group, інші виробники автомобілів слідують їх прикладу під час розробки нових двигунів, обладнаних високотехнологічним “мокрим” ремінним приводом, який виготовляється з гуми та пластику.
Головною перевагою цього типу ременя є його невелика ширина. Завдяки цьому необхідно менше простору для роботи, що дуже важливо під час розробки компактних конструкцій моторних відсіків. Цей ефективний і тихий привід є альтернативою сухим ременям, оскільки сприяє зниженню тертя, зменшує витрати палива і рівень шкідливих викидів. Масло гасить будь-які вібрації, тому двигун працює більш рівномірно і плавно, що перетворює процес керування автомобілем в задоволення, все завдяки використанню більш екологічно чистих технологій.
Довіряйте високоякісним запасним частинам febi, перевіреної якості рівня оригінальних деталей. З повним асортиментом компонентів системи ремінного приводу ГРМ ви можете ознайомитися тут: partsfinder.bilsteingroup.com
febi є частиною bilstein group, в яку також входять інші відомі бренди. Більше інформації доступно за посиланням: www.bilsteingroup.com