В компании «4х4 Офф-Роуд Центр» знают толк в строительстве внедорожников. Мы попросили мастеров студии поделиться своими фирменными рецептами превращения классического Jeep Wrangler в экстремальный внедорожник.
«Ареалом проживання» такої машини, як Jeep Wrangler, є природний ландшафт. Причому, для цього предка армійського Willys, в принципі, все одно, що наразі знаходиться під колесами – каміння, пісок або гравій. Але що робити, якщо вам необхідно розширити позашляхові можливості цього всюдихода і надати йому індивідуального характеру? Немає проблем. Вирішенням подібних завдань займається центр професійного тюнінгу повнопривідних автомобілів «4х4 Офф-Роуд Центр», якому наступного року виповниться 20 років.
Рецепт №1: Австралійське барбекю
Одним із давніх партнерів майстрів центру є австралійська компанія ARB, що пропонує практично безмежний асортимент продукції для тюнінгу позашляховиків. Тому не дивно, що для створення унікального Jeep Wrangler фахівці «4х4 Офф-Роуд Центр» використовували чимало елементів саме цього виробника.
Спереду машину прикрашає сталевий бампер ARB Winch Delux, який став ідеальною основою для імплантації електричної лебідки Warn.
Двигун, коробку передач і роздавальну коробку, диференціали та боковини кузова надійно оберігають від пошкоджень спеціальні захисні елементи від ARB.
Захистити двигун від води і пилу має шноркель від визнаного лідера в цій галузі – компанії Safari, яка, до речі, є офіційним постачальником австралійської армії.
Комплект посиленої підвіски OLD MAN EMU (OME) від ARB, плюс до цього – потужні амортизатори OME BP-51. Ці амортизатори використовують запатентовану технологію, яка забезпечує високий рівень комфорту і керованості, як на шосе, так і на бездоріжжі. Вони обладнані системою регулювання жорсткості і виносними резервуарами. Причому, встановлення OME BP-51 не потребує внесення модифікацій у рідні вузли та деталі.
Високі позашляхові якості в найбільш екстремальних умовах забезпечують міжколісні диференціали ARB,що примусово блокуються.
Не хвилюватися з приводу відстані до найближчої АЗС дасть змогу додатковий паливний бак ARB Long Ranger на 68 літрів.
Задній бампер, навісні кріплення запасного колеса і каністри – від партнерів ARB – австралійської компанії Kaymar.
Встановили систему висувних ящиків для організації багажного відділення і стельову консоль від ARB Outback Solutions.
Штатні гальмівні диски замінили посиленими аналогами від австралійської компанії DBA, а в парі з ними застосували гальмівні колодки Hawk.
Ну і, звісно, для умов, наближених до «бойових», встановили на Wrangler комплект додаткової світлотехніки.
Із таким арсеналом Jeep Wrangler не тільки має стильний вигляд, а й здатний продемонструвати справжні чудеса прохідності. Але як шеф-кухар може те саме блюдо приготувати абсолютно по-різному, змінюючи приправи та окремі компоненти, так і майстри компанії «4х4 Офф-Роуд Центр» творять чудеса, використовуючи комплектуючі різних виробників.
Рецепт №2: Сашимі для ковбоя
«4х4 Офф-Роуд Центр» з 1999 року активно співпрацює з японською компанією JAOS (Japan Offroad Service), яка спеціалізується на продукції для тюнінгу позашляховиків. Причому, Jeep є єдиним американським автомобільним брендом, для якого JAOS пропонує свої різноманітні аксесуари.
Отже, від JAOS автомобіль отримав передній бампер із додатковою захисною дугою, накладку на задній бампер і стильні чорні підніжки, захист двигуна і кріплення запасного колеса, а також фірмові бризковики. У салоні встановили світлодіодне підсвічування JAOS.
Від підрозділу Battlez, що входить до складу компанії JAOS, автомобіль отримав у своє розпорядження комплект регульованої підвіски, передні і задні тяги поперечної стійкості, вихлопну систему ZS і повітряний фільтр JK. Крім того, пружини Battlez 50Ti дали змогу збільшити кліренс на 50 мм, а регульовані амортизатори того ж бренду забезпечують належний рівень комфорту.
Єдиним елементом не від JAOS на машині стали колісні розширювачі від німецького Hofmann, що дали змогу збільшити колію машини на 60 мм.