Каталізатор став стандартним елементом автомобільного обладнання, і хоча він допомагає зробити вихлоп двигуна чистішим, це не означає, що він не справляється зі своєю справедливою часткою проблем. Чимало моделей автомобілів сьогодні поставляються з декількома каталітичними нейтралізаторами, і видалення зайвих стає популярним. Основною функцією каталітичного конвертера є очищення двигуна від вихлопних газів перед тим, як вони вийдуть з вихлопної труби.
Деякі ранні конструкції перетворювачів сильно обмежували потік вихлопних газів, що негативно позначалося на характеристиках авто, керованості та економії палива. Оскільки їх використовували з карбюраторами, не здатними точно контролювати паливно-повітряну суміш, вони могли перегріватися і підпалювати легкозаймисті матеріали під автомобілем.
Дехто вважає, що каталітичний нейтралізатор перешкоджає роботі автомобіля і не дає йому змоги досягти повної потужності, тоді як інші непокояться, що він створить надто сильний протитиск вихлопних газів автомобіля. Тому деякі водії вважають за краще виймати каталізатор зі своїх автомобілів і замінювати його спрощеною версією або енергоефективнішою моделлю. Використаний каталізатор можна продати через зручний сервіс autocatalystmarket.com.
Підвищення продуктивності є основною причиною видалення каталітичного нейтралізатора. Основним принципом є те, що двигун може всмоктувати більше свіжого повітря, якщо можливо випустити більшу кількість вихлопних газів за короткий період часу. Більша кількість повітря в двигуні означає, що він може спалювати паливо ефективніше, що призводить до кращої потужності двигуна.
Після зняття каталізатора з авто деякі моделі отримують значне збільшення потужності. Ця перевага виникає тому, що пристрій створює джерело протитиску на двигун. Він використовує стиснення як спосіб впливу на вихлопні гази, перш ніж вони залишать систему автомобіля. Оскільки газ виходить через вихлоп із доданою швидкістю, коли каталітичний нейтралізатор відсутній, двигун може працювати з максимальним потенціалом, оскільки більше нічого його не стримує.
Коли відбувається стиснення під час процесу випуску, додаткова робота, яку двигун виконує для вироблення потужності, створює більше тепла під капотом. Видаляючи каталітичний нейтралізатор, ви усуваєте це звуження, що означає, що ви можете працювати за нижчої робочої температури. Ви також відчуєте переваги меншого тертя і навантаження, що з часом може зменшити загальний знос автомобіля.
Яким потужним буде автомобіль, залежить від обмежування видаленого конвертера. Це також залежатиме від того, чи обрано вторинний каталітичний нейтралізатор, який пропонує великий потік газів. Однак не потрібно знімати будь-яку частину системи пропусків оригінального обладнання. Крім того, замість того щоб викинути конвертер, можна підвищити продуктивність, встановивши ширшу вихлопну трубу і глушники з меншим обмеженням.