Як Volkswagen Transporter перетворили на кемпер із дверима "крило чайки"
Перед вами — один із найоригінальніших кемперів, побудованих на вузлах і агрегатах задньомоторного Volkswagen Transporter. Машина називалася Phoenix Van і була створена у США ще на початку 80-х. Крім оригінального, рубленого дизайну і передніх дверей типу “крило чайки”, цей кемпер демонстрував низку ноу-хау, повідомляє Lifestylecamper на своїй сторінці у Фейсбуці.
По-перше, його кузов було зроблено зі скловолокна, із застосуванням спінених сендвіч-панелей. Це дало змогу зменшити споряджену масу до 900 кг. Оригінальний кемпер на базі Volkswagen Transporter важив 1450 кг, а стандартний фургон – 1130-1270 кг. Мала вага і аеродинамічна форма кузова з сильно похилим лобовим склом забезпечили хорошу паливну економічність на шосе – 9,4 л на 100 км.
Друга родзинка кемпера Phoenix Van — розсувні бічні стінки і підйомний дах. В результаті на стоянці середня частина салону трансформувалася в спальну кімнату завширшки 3,5 м. При цьому два дивани розкладалися в два двоспальні ліжка – кожне розміром 1,8 х 1,5 м. Підйомний дах давав змогу забезпечити внутрішню висоту салону в 1,8 м. Кемпер оснащувався газовою плитою з двома пальниками, умивальником, баком з водою і холодильником.
Через пару років з’явився доопрацьований кемпер — перш за все його відрізняли потужні бампери і інша форма бічних вікон. Цей автомобіль хотіли пропонувати у вигляді конструктора “збери сам” — і відповідні креслення навіть були розміщені на сторінках відомого американського журналу Popular Mechanics, в номері за березень 1984 року. Потім машині змінили ім’я на Renegade Van. Однак масовим оригінальний кемпер, який випередив свій час, так і не став.