
Галопом по Карпатах на Peugeot Traveller
Протягом двох тижнів журналісти «Автоцентру» інспектуватимуть гірськолижні курорти України, подорожуючи Карпатами на преміальному Peugeot Traveller. Цей абсолютно новий мінівен нещодавно з’явився у вітчизняних автосалонах, а його назва щонайкраще відображає суть: машина для подорожей.
Під час ознайомчо-пізнавального тест-драйву ми відвідаємо найпопулярніші і маловідомі гірськолижні курорти Карпат: Драгобрат, Буковель, Пилипець, Подобовець, Славське, Захар Беркут, Тростян, Плай. А головне – з’ясуємо, наскільки Peugeot Traveller підходить для далеких поїздок, чи то компанією друзів, чи організованою туристичною групою. Адже новинка від Пежо може вмістити до дев’яти осіб! В Україні доступна також VIP-версія з пасажирським відсіком на 4 або 5 людей. У цьому разі пасажири можуть сидіти один навпроти одного на шикарних шкіряних сидіннях, а для їхьої зручності передбачено столики та скляні панелі на даху. Варіантів довжини кузова два: 4,956 м і 5,306 м, а висота незмінна – 1,9 м. Завдяки цьому новий мінівен без проблем заїде в будь-який підземний паркінг.
Під час тривалої подорожі компанію журналістам складуть професійні лижники і сноубордисти – люди, яким довелося об’їздити всі Карпати на різних транспортних засобах. А в ролі гуру, експерта останньої інстанції, виступить один із найкращих в Україні тренерів з гірськолижного спорту Юрій Дербах. Ці люди стануть головними і об’єктивними критиками, яким належить оцінити ходові та експлуатаційні якості преміального мінівена в реальних умовах на українських дорогах. Як відомо, на заході нашої країни (особливо в горах) їх якість далека від ідеальної. Така поїздка – справжня перевірка боєм, яку з комфортом і гідністю може витримати далеко не кожен автомобіль.
Ще один важливий чинник в далекій дорозі – витрата і розгін. Traveller оснащений 150-сильним турбодизелем HDi, що обіцяє високу динамічність і хорошу економічність. Розгін до 100 км/год за 11 с, а заявлена витрата пального 5,3-5,5 л у змішаному циклі (залежно від типу КПП). До речі, коробка передач – 6-ступінчаста механічна або автоматична EAT6 нового покоління з технологією Quickshift, яка перемикає передачі ще швидше і непомітніше.
Уже в початковій комплектації Peugeot Traveller оснащений обладнанням, яке убезпечить подорожі і зробить їх максимально комфортними. Так, стандартно в новому мінівені передбачено системи допомоги під час екстреного гальмування, стабілізації курсової стійкості і антибукс. Плюс до цього – допомога на старті і на підйомі, круїз-контроль з обмежувачем швидкості і навіть контроль втоми водія. За мінливих погодних умов явно не буде зайвим і підігрів нижньої частини лобового скла, а також двозонний клімат-контроль спереду і окремий кондиціонер для задніх пасажирів.
Скільки грошей можна заощадити під час подорожі великою компанією на Peugeot Traveller, які сьогодні умови катання на основних лижних трасах країни, скільки коштують скі-паси на різних курортах, чи відповідають заявлені ціни реальним умовам, а також чи лише на Буковелі зійшовся світ клином – про все це читайте у наступному номері «Автоцентру».