
Африканська пригода Toyota Hilux. Частина 1
Але ми ризикнули. Тим паче, що для тесту нам видали Toyota Hilux нового покоління.
22 травня наш літак приземлився в Намібійському аеропорту поблизу міста Уолфіш-Бей. І опустився він не на гравійну злітну смугу, а на бетонну хорошу взлітку. Нас не зустрічали натовпи аборигенів. Уже давно час позбутися цих стереотипів. Тут, в Африканській пустельній країні на півдні чорного континенту, цивілізації більше ніж очікуєш. Автомобілі у великих містах їздять не найдешевші. Їздять, між іншим, якісним асфальтом із чіткою дорожньою розміткою і за всіма правилами лівостороннього руху. А от за межами міста, рівне полотно дороги раптом переривається. Починаються ґрунтові траси міжміського призначення. І саме тут з’являється потреба у міцному, надійному автомобілі, байдужому до бездоріжжя.
На березі Атлантичного океану сад готелю був заповнений кількома десятками пікапів. Нові Toyota Hilux кількох кольорів із різноманітними комплектаціями і навіть варіантами кузова. Коробки передач на вибір – механічні або автоматичні. Навіть стояла машина з правим кермом. А от мотор лише дизельний на 2.4 літра, потужністю 150 кінських сил. Організатори пообіцяли, що для всіх наших пригод цього цілком вистачить.
Із арсеналу Toyota Hilux нам стане в нагоді практично все. З огляду на те, що Намібія країна африканська і пустельна, клімат-контроль вдень і обігрів холодними ночами просто необхідні. Економічні мотори з функцією старт-стоп відмінно підходять для дальніх поїздок. Величезний кліренс, повний привід, що вмикається, і навіть блокування заднього диференціала. М’яка, але енергоємна підвіска для швидкісних ґрунтових доріг, на яких раз у раз з’являється «пральна дошка». Герметичний салон захищає пасажирів від всюдисущої пилу. І, безумовно, електронні помічники для слизького гравію.
Організатори тест-драйву попередили нас про кілька важливих речей: не наближатися до автомобіля, що їде попереду (оскільки з відчуттів від Африки залишиться тільки пил), не притискатися за звичкою до правої сторони дороги (там іноді проїжджає зустрічний транспорт), і найголовніше – не з’їжджати на бездоріжжя з наміченого маршруту (не забуватимемо, що ми в підступній і небезпечній Африці).
Наступні два дні подорожі покажуть нам найбільш колоритні, контрастні та цікаві сторони Намібії. Їх ми роздивлятимемося через лобове скло Toyota Hilux і лише іноді знову ставатимемо на ноги, щоб перепочити.
В Україні Toyota Hilux нового покоління у продажу з вересня 2015 року. Восьму генерацію Hilux уже встигли обрати переможцем номінації «Вантажопасажирський автомобіль» акції «Автомобіль року в Україні 2015».
Автор: Олександр Гуров
Тест-драйв Toyota Hilux: восьме коліно легенди