Преміальний автовиробник Volvo Cars підсилює свої позиції лідера в області інноваційних систем автомобільної безпеки: новий седан S90 і універсал V90 отримали максимальні шість балів за результатами тестування системи автономного аварійного гальмування для захисту пішоходів (AEB Pedestrian). Більш того, обидва автомобілі отримали загальний рейтинг за підсумками краш-тестів у 5 зірок.
Результати S90 та V90 перевершили найкращі показники будь-якої іншої моделі, що пройшла випробування минулого року. У підсумку моделі увійшли в трійку лідерів, які очолили список найбезпечніших автомобілів за програмою Euro NCAP. Вперше топ-лист Euro NCAP представлений виключно моделями Volvo.
Моделі S90 та V90 наслідують успіхи позашляховика XC90, який став першим автомобілем з усіх представлених для краш-тестів моделей інших автовиробників, що отримав максимальні бали в випробуваннях системи автономного аварійного гальмування при зіткненні із автомобілем попереду (тест в місті і тест поза містом). S90 та V90 відмінно показали себе, як і очікувалося, в серії краш-тестів 2017 року, отримавши максимальні 5 зірок. Ці досягнення стали можливі завдяки високому рівню оснащення системами безпеки – інноваційні технології встановлюються вже в базові версії нових автомобілів.
Успіх Volvo в тесті систем автономного аварійного гальмування обумовлений інноваційною технологією City Safety, якою в стандарті оснащені всі нові моделі Volvo. City Safety здатна виявити потенційно небезпечні об’єкти перед автомобілем, включаючи інші транспортні засоби, пішоходів і велосипедистів в певних ситуаціях, причому працює система як вдень, так і вночі.
«Безпека завжди була головним пріоритетом для Volvo Cars. S90 та V90 отримали рейтинг в 5 зірок і максимальну кількість балів під час тестування AEB. Ці результати демонструють наше прагнення забезпечити всім власникам наших автомобілів безпеку, справжнє задоволення від водіння і впевненість за кермом», – додає Малин Екхольм.
Тестування систем автономного аварійного гальмування для захисту пішоходів в рамках програми Euro NCAP покликане перевірити роботу систем виявлення пішоходів. Тестування проводиться за трьома сценаріями проїзду перехрестя з присутністю пішохода, кожен з яких мав би закінчитися фатально для пішохода в разі відмови системи автономного гальмування. Випробування повторюють типові і небезпечні ситуації, які часто завдають реальної шкоди для пішоходів в реальному житті:
Доросла людина вибігає на дорогу перед автомобілем з боку водія.
Доросла людина виходить на дорогу з боку пасажира (для цього сценарію проводяться два тести).
Дитина вибігає на дорогу між двох припаркованих автомобілів з боку пасажира.
Volvo Cars реалізує стратегію, згідно з якою до 2020 року люди не повинні гинути або отримувати серйозні травми в нових моделях Volvo. Моделі S90 та V90 ще раз доводять, що Volvo докладає величезних зусиль і утримує лідерство в автомобільній галузі в області безпеки.