Volkswagen переходить на нову механіку
Нову механічну коробку передач MQ281 від Volkswagen спершу встановлюватимуть на Passat, а потім вона перейде на інші моделі, зокрема і комерційні. Родзинка КП в тому, що вона дає змогу скоротити викиди вуглекислого газу до 5 грамів на одному кілометрі.
Незважаючи на зростаючу популярність автоматичних трансмісій, механічні КП, як і раніше, мають високий попит, зокрема на автомобілях класу SUV. «Нова коробка має широкий спектр передавального моменту від 200 до 350 Нм, а тому може повністю або частково замінити вже відомі механічні КП MQ250 і MQ350», – розповідає Гельмут Геббельс, глава підрозділу Volkswagen, який відповідає за розробку механічних КП і повного приводу.
Нова коробка використовує технологію 2.5 shaft concept, яка дає змогу забезпечити максимальне передавальне число 7.89. Це з одного боку гарантує хороші тягові характеристики – навіть для важких автомобілів з великими колесами, а з іншого боку – спрощує рух в режимі downspeeding, на високих передачах з низькими обертами.
Також повністю перероблена система мастила, що дало змогу зменшити його використання лише до 1,5 літра. Чимала заслуга в цьому – застосування підшипників з низьким коефіцієнтом тертя завдяки спеціальним ущільнювачам.
За допомогою віртуального проектування вдалося створити новий кожух, що має кращу шумо- і віброізоляцію.
Понадекологічну коробку передач MQ281 випускатимуть на заводах Volkswagen в Барселоні (Іспанія) і Кордобі (Аргентина).