В следующем году первый массовый водородный автомобиль – седан Toyota Mirai – будет презентован во втором поколении
Корпорація Toyota готується представити друге покоління седана Toyota Mirai на водневих паливних елементах (Fuel Сell). Про це повідомив керівник корпорації Такеші Учіямада на Міжнародному симпозіумі з водневих технологій, що відбувся у Токіо.
Нагадаємо, що седан Toyota Mirai, представлений наприкінці 2014 року став першим у світі масовим автомобілем на водневих паливних елементах. Седан із футуристичним дизайном отримав у своє розпорядження тяговий електромотор з потужністю 113 кВт (153 к.с.) і крутильним моментом 335 Нм. За його допомоги автомобіль здатний розігнатися від 0 до 100 км/год за 9 секунд. З повністю заповненим водневим баком запас ходу досягає 480 км, а на заправку потрібно менше ніж 5 хвилин.
Як опція пропонується система Power take off, яка перетворює автомобіль у джерело електроенергії. За словами представників Toyota, силовий агрегат Mirai здатний забезпечувати електрикою невелике японське домогосподарство упродовж тижня.
Тільки за 3 роки (2014-2017) виробництва компанія Toyota виготовила 5,3 тис. екземплярів водневого седана Mirai. З цього числа в США було реалізовано 2900 авто, в Японії – 2100 машин і в країнах Західної Європи – близько 200 екземплярів. За даними на червень нинішнього року компанія реалізувала в усьому світі 9,5 тис. автомобілів на водневих паливних елементах.
Варто зазначити, що роботи з водневими паливними елементами стартували в компанії Toyota ще в 1992 році. Десятьма роками потому почалася співпраця у сфері Fuel Сell з компанією BMW. В обох компаніях переконані, що для створення екологічно чистих автомобілів із доволі великою дальністю ходу паливні елементи підходять краще за будь-які акумулятори. Серед переваг такої технології – швидка заправка (менше ніж 5 хвилин) і великий пробіг на одному баку водню. Серед недоліків – відсутність розгалуженої мережі водневих заправок і необхідність великих інвестицій в їх будівництво.