Если от покупки электромобиля вас удерживало несогласие с долгой зарядкой, вы были правы. Но Ionity обещает это изменить
Проблема електромобілів полягає не тільки в неекологічному виробничому процесі і зарядці електроенергією, видобутою не найчистішим шляхом, а й у інфраструктурі. Цікаво, що це питання загалом не до електрокарів.
І справді, якби зарядки були на кожному кроці, нікого не турбували б умовні 200 км запасу ходу, що справді не так вже й багато. Інша проблема — час зарядки. Кілька годин сидіти на дроті — це багато для будь-якої людини, яка хоче на своїй машині потрапити хоч кудись.
Поширена в Європі мережа зарядок Ionity під час Франкфуртського автосалону представила нове покоління 350-кіловатних станцій! Якщо підключити автомобіль до такої станції лише на 10 хв, цього має бути достатньо, щоб проїхати 300-320 км шляху. Безумовно, це подарує власникам EV зовсім інший досвід експлуатації.
Поки що складно сказати, наскільки прискориться процес зарядки, адже це тільки початок шляху. Але для порівняння, представлений в тому ж Франкфурті китайський електромобіль Byton може поповнити батарею на 80% за 35 хв. за допомогою 150-кіловатного термінала.
Крім того, в Ionity поліпшили інтерфейс своєї системи і додали особливе світлодіодне кільце над кожним пунктом зарядки, яке може відображати інформацію про доступність і хід процесу за допомогою різних режимів освітлення.