Потенциальных покупателей в первую очередь интересуют ответы на три вопроса: доступна ли цена автомобиля, насколько он экономичен и надежен. Сегодня мы поговорим о безопасности машины.
Наприкінці минулого століття потенційні покупці автомобілів навіть не уявляли, що колись можна буде оцінити рівень безпеки машини не після того, як потрапив у ДТП, а ще перед її купівлею.
Такий сервіс з’явився в 1997 році, коли почала працювати Європейська програма оцінки нових автомобілів EuroNCAP (англ. The European New Car Assessment Programme). Відтоді кожен потенційний покупець автомобіля, замислюється про надійність своєї машини і безпеки своєї родини, користується інформацією інтернет-порталу www.euroncap.com, де в доступній формі публікуються результати краш-тестів. Основна інформація в них – про рейтинг безпеки (присуджується певна кількість зірок). Наприклад, першою моделлю, що отримала максимальні п’ять зірок, стала Renault Laguna (у 2001 році). Відтоді машини цієї марки навіть після посилення методик випробувань і оцінювання майже завжди відзначають найвищими нагородами. Один з останніх п’ятизірників – модель Megane, яку відправили на жорсткі випробування пасивної і активної безпеки ще в минулому році. Цей автомобіль обладнаний ременями безпеки на всіх сидіннях, що мають переднатягувачі і обмежувачі навантаження. До послуг передніх пасажирів – фронтальні і дві бічні подушки безпеки, які оберігають від ударів і голову, і грудну клітку. В арсеналі надійності їзди задніх пасажирів – подушки для захисту голови при бічному ударі.
.
Два фронтальних краш-тести Renault Megane з перекриттям (перешкода – на половині водія) і без перекриття (по всій ширині) засвідчили, що водій і передній пасажир в обох випадках перебувають у безпеці і при характерних ДТП залишаться без травм.
Бічні удари імітуються у зіткненні з автомобілем і зі стовпом. Renault Megane в цих краш-тестах достойно склав іспит, забезпечивши водієві і пасажирам максимальний захист.
Фото EuroNCAP і Renault