
Новый 1,0-литровый двигатель Ford EcoBoost впервые дополнен технологией деактивации одного цилиндра.
Компанія Ford представила унікальний турбомотор EcoBoost. 1,0-літровий трициліндровий двигун нового покоління вперше у світі оснащений функцією відключення одного циліндра.
Технологію деактивації циліндра спільно розробили інженери Ford з Великої Британії, Німеччини та США. Відключення і включення циліндра відбуваються лише за 14 мілісекунд – в 20 разів швидше, ніж моргає людське око. Тобто, перехід у двоциліндровий режим відбувається непомітно.
При цьому новий турбомотор Ford EcoBoost відрізняється кращою плавністю роботи і спростовує твердження, що всі трициліндрові двигуни демонструють підвищені вібрації. Це заслуга двомасового маховика і спеціального ударопоглинального диска зчеплення.
1,0-літровий турбомотор EcoBoost почнуть випускати з 2018 року і встановлюватимуть на 11 нових моделей. Серед них – новий Ford Fiesta, а також Ford Focus, EcoSport, B-MAX, C-MAX, Grand C MAX, Mondeo, Tourneo і Transit Connect Tourneo і Transit Courier. У Ford планують оснащувати ним до 20% всіх випущених в Європі автомобілів.