Компания Honda запатентовала новую роботизированную коробку передач с 11-ю передачами и тремя сцеплениями.
Головне конструктивне ноу-хау запатентованої коробки передач – наявність третього зчеплення. На відміну від коробок із двома зчепленнями, в новій КП ще більше зменшився час розриву потоку механічної енергії (крутильного моменту, що передається від двигуна до коліс автомобіля. Це дасть змогу зробити автомобіль ще динамічнішим та економічнішим. За інформацією інтернет-ресурсу AutoGuide, заявку на патент було зареєстровано 27 травня 2016 року. Винахідником нової роботизованої коробки є інженер Ізумі Макао (Izumi Масао).
Нова РКП орієнтована для динамічних автомобілів і передусім, очевидно, буде встановлена на гібридну версію суперкара NSX.
Наразі у цьому автомобілі використовується дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач німецької компанії ZF.
Попередніми рекордсменами в кількості ступенів передач були концернів Ford і General Motors. Їхня спільна розробка – 10-ступінчаста автоматична трансмісія з індексом 10R80 встановлюється на Chevrolet Camaro ZL1 і Ford F-150. А останнім «власником» автомата з десятьма ступенями став оновлений Ford Mustang.