Mercedes-Benz eActros будет испытан на электрифицированном участке дороги eWayBW вместе с экологически чистыми грузовиками других производителей
Уже цього року на заводі Mercedes-Benz у місті Верт має розпочатися серійний випуск повністю електричної вантажівки важкого класу — eActros. Дорожні випробування машини тривають ще з липня 2019 року. Автомобіль експлуатує транспортна компанія Logistik Schmitt в Північному Шварцвальді, і за цей час він пройшов майже 50 тис.км, виконав близько 5 тис. поїздок і перевіз понад 30 тис. т різного вантажу.
Із січня 2021 року еActros тестують на дорозі B462, де є електрифікована ділянка eWayBW. Машина щодня проїжджає по 250 – 300 км, що на 100 км більше, ніж раніше. Конструктивно розрахований на повну масу 25 т до недавнього автомобіль випробовували з завантаженням всього близько 4 т. На новому ж маршруті машина перевозить уже більший вантаж.
Сьогодні триває активна підготовка до порівняльних тестів з електровантажівками інших виробників. У них також візьмуть участь машини, що живляться як від контактної мережі (через пантограф на даху), так і моделі на водневих паливних елементах.
Водночас Daimler Trucks не має наміру будувати вантажівку для контактної мережі. Виробник дотримується концепції батарейного живлення, як найоптимальнішого для міських і регіональних перевезень. Нинішнього літа компанія передасть для Logistik Schmitt вдосконалену вантажівку eActros, яка матиме збільшений запас ходу (на машині, яку випробовують, він становить 200 км).
А щодо магістральних тягачів, то в 2024 році планується розпочати виробництво ще більш далекобійного варіанту — eActros LongHaul. А в другій половині десятиліття на ринку з’явиться вантажівка Mercedes-Benz на водневих паливних елементах.
Стратегія Daimler Trucks & Buses — перевести весь свій модельний ряд виключно на електротягу вже до 2039 року, щоб до 2050 року повністю очистити дороги від машин, що забруднюють атмосферу.