Як для України адаптували підігрівач
Новий підігрівач Hydronic S3 Economy краще адаптований до наших умов експлуатації, більш комфортний і компактний. Нагадаємо про призначення передпускових підігрівачів. Ці пристрої використовуються в автомобілях для прогріву салону, розморожування скла, прогріву двигуна до робочої температури. Все відбувається ще до приходу автовласника на стоянку. Керування підігрівачами такого типу може здійснюватися за допомогою таймера (програмування на необхідний час), дистанційно з брелока, через мобільний додаток смартфона або за дзвінком з мобільного телефону. Завдяки комфорту та зручності користування ці пристрої стають дедалі популярнішими.
Нова модель передпускового підігрівача Hydronic S3 Economy порівняно з попередниками стала значно компактнішою та зручнішою під час монтажу в сучасні автомобілі з їх маловмісним моторним відсіком. Цей пристрій передбачає плавне регулювання потужності нагріву, а також оснащений механізмом керування водяним насосом, який оптимізує потік охолоджувальної рідини для максимально швидкого очищення скла автомобіля від криги.
У насосі новинки використовується безколекторний електродвигун з електронним керуванням. Ці та інші конструктивні зміни дали змогу зменшити рівень шуму підігрівача. Нова модель також має вищій ступінь захисту від попадання вологи під час миття водою під високим тиском і більшу стійкість до соляного туману. Це особливо актуальні властивості в наших умовах експлуатації автомобілів.
Крім того, Hydronic S3 Economy використовує новаторську технологію Eberspächer CAN bus. Цей передпусковий підігрівач може працювати на бензині, дизпаливі, спиртовому паливі E10 і біоетанолі B30. Діапазон робочих температур для Hydronic S3 Economy у дизельній версії становить від -40°C до +80°C, а щодо бензину – від -40°C до +60°C. Гарантія на такий підігрівач – два роки.