X

Infiniti створила мотор-трансформер з двома різними характерами

Компания Infiniti презентовала турбированный двигатель с технологией изменения степени сжатия VC-T (Variable Compression-Turbocharged). Мировой дебют революционного мотора состоится в конце сентября на автошоу в Париже.

Понад 20 років інженери компанії Infiniti працювали над створенням нового чотирициліндрового турбованого бензинового мотора VC-T, який має зробити революцію у світі двигунів внутрішнього згоряння.

«Технологія VC-T стане революційним кроком на шляху підвищення ефективності двигуна внутрішнього згоряння. Цей технологічний прорив дасть змогу збільшити потужність спортивного 2-літрового турбомотора, забезпечуючи його ефективну роботу», – коментує керівник Infiniti Рональд Крюгер.

Технологія стане революційним проривом в історії двигунів внутрішнього згоряння – відтепер мотори більше не обмежені ступенем стиснення. Геніальність двигуна з VC-T полягає в тому, що він здатний самостійно трансформуватися, збільшуючи або зменшуючи висоту циліндрів.

Технічно це реалізовано так. На колінчастий вал надіто свого роду коромисло. Зліва до нього кріпиться шатун, праворуч – важіль, керований електромотором. Рух важеля змінює положення шатуна щодо колінчастого валу і фізично змінює розміри циліндра, що, в свою чергу призводить до зміни ступеня стиску – від 8:1 (для максимальної потужності) і 14:1 (для максимальної ефективності й економічності).

Алгоритм роботи системи VС-Т має такий вигляд:

1) Коли необхідно змінити ступінь стиснення, електромотор переміщує приводний важіль. 2) Приводний важіль обертає вал механізму VC-T. 3) Обертання вала механізму VC-T призводить до зміни кута нахилу нижнього важеля VC-T і повороту важеля VC-T. 4) Поворот важеля VC-T призводить до зміни положення шатуна в циліндрі, збільшуючи (зменшуючи) ступінь стиснення.

Електронний блок керування двигуном самостійно контролює усі процеси, автоматично обираючи оптимальний ступінь стиснення залежно від навантаження і умов експлуатації.

Нова технологія дасть змогу суттєво зменшити витрату палива і рівень шкідливих викидів, знизити рівень шуму та вібрації. При цьому мотор із системою VC-T легший і компактніший за 4-циліндрові 2-літрові аналоги.

Детальніша інформація про новий двигун стане відомою на презентації, яка відбудеться 29 вересня в рамках Паризького автошоу. Очікується, що першим революційний мотор приміряє кросовер Infiniti QX50, прообразом якого став концептуальний QX Sport Inspiration. Дебют новинки очікується в 2017 році.