Компания Infiniti презентовала турбированный двигатель с технологией изменения степени сжатия VC-T (Variable Compression-Turbocharged). Мировой дебют революционного мотора состоится в конце сентября на автошоу в Париже.
«Технологія VC-T стане революційним кроком на шляху підвищення ефективності двигуна внутрішнього згоряння. Цей технологічний прорив дасть змогу збільшити потужність спортивного 2-літрового турбомотора, забезпечуючи його ефективну роботу», – коментує керівник Infiniti Рональд Крюгер.
Технологія стане революційним проривом в історії двигунів внутрішнього згоряння – відтепер мотори більше не обмежені ступенем стиснення. Геніальність двигуна з VC-T полягає в тому, що він здатний самостійно трансформуватися, збільшуючи або зменшуючи висоту циліндрів.
Технічно це реалізовано так. На колінчастий вал надіто свого роду коромисло. Зліва до нього кріпиться шатун, праворуч – важіль, керований електромотором. Рух важеля змінює положення шатуна щодо колінчастого валу і фізично змінює розміри циліндра, що, в свою чергу призводить до зміни ступеня стиску – від 8:1 (для максимальної потужності) і 14:1 (для максимальної ефективності й економічності).
Алгоритм роботи системи VС-Т має такий вигляд:
Електронний блок керування двигуном самостійно контролює усі процеси, автоматично обираючи оптимальний ступінь стиснення залежно від навантаження і умов експлуатації.
Нова технологія дасть змогу суттєво зменшити витрату палива і рівень шкідливих викидів, знизити рівень шуму та вібрації. При цьому мотор із системою VC-T легший і компактніший за 4-циліндрові 2-літрові аналоги.
Детальніша інформація про новий двигун стане відомою на презентації, яка відбудеться 29 вересня в рамках Паризького автошоу. Очікується, що першим революційний мотор приміряє кросовер Infiniti QX50, прообразом якого став концептуальний QX Sport Inspiration. Дебют новинки очікується в 2017 році.