X

Ford тестує нову технологію відслідковування дефектів на складальній лінії

Познайомтеся з Хав’єром Гарсіандією (Xabier Garciandia), який під час свого робочого дня буквально вставляє палиці в колеса одного з найсучасніших автозаводів світу, слідкуючи за тим, щоб несправні та дефектні деталі непомітно потрапляли на складальну лінію.

Проте Хав’єр не працює на безсовісних конкурентів. Насправді він є ключовою особою в процесі перевірки відповідності всіх нових виготовлених на заводі авто суворим стандартам якості компанії Ford.

Розроблена компанією Ford абсолютно нова технологія Vision System фотографує, перевіряє і відслідковує кожну деталь для кожного з 400 000 зібраних легкових авто та фургонів, а також 330 000 двигунів, які виготовляються у Валенсії щороку. «Гремлінські перевірки» — це новаторський метод тестування надійного функціонування нового процесу.

«Система Vision System вкрай важлива для перевірки належного стану кожної деталі кожного авто, — пояснив Гарсіандія, технічний спеціаліст по роботі із системою Vision System на заводі з виготовлення двигунів компанії Ford of Europe у Валенсії. — Суть “гремлінської перевірки” полягає в тому, що ми можемо переконатися в ідеальній роботі системи. У цій грі на кону серйозні ставки. Члени команди дуже радіють, коли знаходять одну з наших деталей, а ми постійно ускладнюємо пошук».

На ультрасучасному потужному заводі у Валенсії компанія Ford випускає більше моделей автомобілів, ніж деінде у Європі. Серед них Kuga, Kuga Vignale, Mondeo, Mondeo Vignale, Galaxy, S-MAX, а також Transit Connect і Tourneo Connect. Також у Валенсії виготовляють 2,0-літрові та 2,3-літрові двигуни Ecoboost. Система Vision System робить більше одного мільярда фото кожні чотирнадцять днів. Приблизно стільки ж фото завантажують користувачі Instagram у Європі. * Це також допомагає згенерувати збірне зображення, яке складається з 3 150 цифрових фото і негайно вказує інженерам на будь-які недоліки.

На сьогодні по лінії у Валенсії пускають дефектні деталі двигунів, несправні керма і навіть неякісні панелі приладів, при цьому «гремлінські перевірки» тепер розширені на всі 34 стадії складання, а компанія Ford розглядає можливість застосування технології по всьому світу.

«Використання цифрових відеокамер повністю змінив те, як ми документуємо наше щоденне життя, а тепер змінює спосіб створення двигунів та автомобілів, — повідомив Гарсіандія. — Проте процедури перевірки теж потребують перевірки, і ми їх проводимо надзвичайно простим, проте, як вважаємо, унікальним в автопромисловості способом».

Компанія Ford ввела ряд суворих і в деяких випадках незвичайних процедур перевірки якості на заводі, де нове авто сходить з єдиної конвеєрної лінії кожні 40 секунд.

Серед них:

  • надчутливі мікрофони, які використовуються для реєстрації встановлення з’єднань двигуна;
  • спеціалісти з «прослуховування двигунів», які забезпечують бездоганну роботу кожного нового популярного хетчбека Ford Focus RS;
  • страусове пір’я, яке використовується для змітання пилу з моделей перед фарбуванням, що забезпечує краще прилягання фарби;
  • абсолютно нова система цифрових камер, яка виявляє дефекти пофарбування кузова авто;
  • Система аудіотестування, що відображає використання аудіозаписів, які транслюються через Bluetooth;
  • віртуальний тест-драйв для оцінки результатів застосування передових технологій.

* https://searchenginewatch.com/2016/04/20/23-stats-and-facts-about-instagram/