Ford Fiesta Vignale: огляд нової розкішної Фієсти
Лекція про автомобільну красу выдбулася в Мілані, в Ford Social Home – невеликому шоурумі, декорованому великими екранами з нескінченною кількістю твітів різних небайдужих громадян.
У кутку стояла новенька Fiesta Vignale – найдорожча версія міського хетчбека, що впритул наблизився до поняття «розкішний».
Нова Fiesta стала трішечки більшою і зовні не так вже сильно відрізняється від попередниці – що цілком зрозуміло, з урахуванням її популярності. Дизайнери зробили поправку на актуальні тенденції і наділили машину всіма ознаками сучасного «Форда» на кшталт фірмової решітки радіатора.
Для впевненості додали дві ламані лінії на боковинах кузова, які стали ключовою особливістю нової машини, і горизонтальні задні ліхтарі. Іван Телеска (Ivan Telesca) дизайнер екстер’єру, стверджував, що вони візуально розширюють машину, і у нас немає причин йому не вірити.
Красиві і дуже зручні шкіряні крісла, які просто припрошували заповнити собою кричущу порожнечу за кермом. Навряд чи в В-класі вдасться знайти щось подібне. Як і чудовий м’який пластик – розробники особливо відзначили, що вважають його найкращим у класі.
Ще вони дуже пишаються новою інформаційною системою Sync 3, яка замінить нинішню – кажуть, вона претендуватиме на звання найкращої на ринку. Що ж, хотілося б – навіть зовні вона разюче відрізняється від того, чим Ford комплектував свої авто до недавнього часу.
І тепер на торпедо в Fiesta буде наполовину менше кнопок, оскільки бортовий комп’ютер візьме на себе більшість другорядних функцій. А зовсім скоро – ще й таку дрібничку, як керування автомобілем.
Як защначив Амко Лінартс (Amko Leenarts), глобальний директор із дизайну інтер’єру, до 2021 року Ford обіцяє скласти першу машину, не оснащену рульовим колесом, так що В-клас, наприклад, зможе вмістити цілих п’ять пасажирів. Чи сподобається водіям, що вони зайві на цьому святі життя? Очевидно, ні. Але під тиском статистики ДТП і життя в заторах одного чудового дня їх можуть не запитати.
Або такий варіант: кермо в машині як опція, причому дуже дорога. Якось уже й не смішно.