Открыли ее, что называется, консервным ножом. То, что они там увидели, поразило специалистов, которые разбираются в современных технологиях.
У Tesla Model S встановлені літій-іонні батареї, для яких складові поставляє японська компанія Panasonic. Вартість такої батареї становить 45 000 доларів. Один із власників автомобіля Tesla Model S зважився розібрати її. Зрозуміло, що він втратив ці гроші назавжди, повідомляє «За баранкой».
Акумулятор, який Tesla Model S розташований у днищі, приєднується до кузова кронштейнами.
Батарейний відсік формують 16 блоків, які паралельно з’єднані та захищені від навколишнього середовища металевими пластинами, а також пластиковою накладкою, що запобігає попаданню води.
До того, як повністю її розібрати, було заміряно електричну напругу, що підтвердила робочий стан батареї.
Складання акумуляторів відрізняється високою щільністю і точністю приладжування деталей. Весь процес комплектації відбувається у повністю стерильному приміщенні з використанням роботів.
Кожен блок налічує 74 елементи, які з виду вкрай схожі з простими пальчиковими батарейками (літій-іонні елементи Panasonic), і поділені на 6 груп. При цьому, з’ясувати схему їх розміщення і роботи майже нереально – це великий секрет, а отже, зробити репліку цієї батареї буде вкрай важко. Китайський аналог акумулятора Tesla Model S ми навряд чи побачимо!
Роль позитивного електрода відіграє графіт, а негативного — нікель, кобальт і оксид алюмінію. Зазначений об’єм електричної напруги в капсулі становить 3,6 В.
Найпотужніший із наявних акумуляторів (його об’єм становить 85 кВт*год) налічує 7104 таких батарей. І важить близько 540 кг, а його параметри дорівнюють 210 см у довжину, 150 см у ширину і 15 см у товщину. Кількість енергії, яку виробляє один блок із 16, дорівнює кількості, виробленій сотнею акумуляторів від портативних комп’ютерів.
При складанні своїх батарей «Тесла» застосовує елементи, вироблені в різних країнах, таких, як Індія, Китай, Мексика, але фінальне доопрацювання та комплектація здійснюються в Сполучених Штатах. Компанія надає гарантійне обслуговування своєї продукції на термін до 8 років.
За даними північноамериканського Агентства із захисту навколишнього середовища (ЕРА), Model S достатньо одного зарядження батарей об’ємом 85 кВт*год для подолання понад 400 км, що є найбільшим показником серед подібних автомобілів, представлених на ринку. Для розгону до 100 км/год електрокару достатньо лише 4,4 секунди.
Штучний інтелект Tesla дав збій: машина сплутала вантажівку з гаражем (+відео)
Як Tesla розвиває свій бізнес в Україні