BYD презентував гібридний силовий агрегат з рекордним ККД
Компанія BYD продовжує працювати над удосконаленням своїх гібридних автомобілів з підключенням (PHEV) і представляє нову технологію DM-i. Для цього було створено 1,5-літровий гібридний агрегат Xiaoyun, ККД якого становить 43%, що є найвищим у світі показником для серійних бензинових двигунів.
Силовий агрегат Xiaoyun увібрав безліч інновацій. Він може похвалитися надвисоким ступенем стиснення (CR) 15,5, збільшеним відношенням B/S (діаметром циліндра і ходом поршня), циклом Аткінсона для підвищення ефективності згоряння, системою рециркуляції вихлопних газів (EGR), серією заходів щодо зниження тертя і оптимізованою системою керування.
Компанія BYD уперше впровадила технологію роздільного охолодження двигуна. Завдяки вимірам температури головки циліндра і блоку циліндрів точне охолодження двигуна Xiaoyun дає змогу досягти оптимальних робочих температур. За рахунок зниження втрат це скорочує тривалість прогріву двигуна після холодного запуску на 15-20%, що знижує витрату палива та викиди вуглецю.
Для значного поліпшення віброакустичних характеристик (NVH) двигун має спеціально оптимізовану конструкцію колінчастого вала, підшипників, блоку циліндрів, впускного колектора, піддону для оливи, кришки ГРМ, кришки головки циліндра та інших компонентів гібридної системи.
У недавно представленому плані розвитку автомобільної промисловості Китаю на 2021 – 2035 рр.т ранспортні засоби класу NEV, як очікується, становитимуть 20% від загального обсягу продажу нових автомобілів у країні вже до 2025 року. У цьому світлі гібриди PHEV мають великий потенціал.