BMW відмовиться від своїх найпотужніших двигунів
Лінійку двигунів BMW вже в найближчі роки очікують великі зміни. З неї зникнуть одразу кілька моторів, причому деякі з них – одні з найпотужніших.
Так, вже до кінця 2020 року припинять випуск топового 3,0-літрового турбодизеля на 400 к.с. з чотирма турбінами. Причина – суворі екологічні норми. Нагадаємо, цим мотором комплектували BMW M550d і X5 M50d.
Також із виробництва знімуть 1,5-літровий трициліндровий турбомотор, а приблизно через два-три роки відмовляться від 6,6-літрового бензинового V12 твін-турбо. В умовах нових еко-стандартів виробляти його просто нерентабельно. Річ у тому, що оснащують цим двигуном тільки BMW M760i і Rolls-Royce Ghost, а цих седанів щорічно випускають по кілька тисяч.
Невизначене поки що майбутнє і у 4,4-літрового турбованого V8. Навіть у його топовій 600-сильній версії (її ставлять на BMW M5) вже є більш економічна і екологічно чиста альтернатива – гібридна силова установка на основі трилітрової рядної шістки.
Звісно, в BMW роблять наголос на електрифікації, але заявляють, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться у виробництві ще років 30.