X

Бездротова зарядка електромобілів: як вона працює

Очередная новинка на TechShow компании Continental призвана повысить комфорт эксплуатации электромобилей.

Компанія Continental на своєму черговому шоу технологій (TechShow) презентувала прототип електромобіля з бездротовою зарядкою.

Ця технологія використовує таке фізичного явище, як індукція, тому часто цей спосіб підзарядки батарей електромобілів називають «індуктивним». Система Continental, потужністю до 11 кВт, дає змогу швидко і зручно зарядити електромобіль.

Система індуктивної зарядки Continental охоплює майданчик-приймач індуктивних хвиль, силову електроніку, контролери та інтерфейс людини і машини для забезпечення точного паркування. Енергія зарядки передається бездротовою мережею від зарядного пристрою, вмонтованого в дорожнє полотно, до майданчикаприймача, встановленого під передньою частиною днища автомобіля. Зазор у 10 см і більше ідеально підходить для забезпечення найкращого можливого перенесення енергії з «зарядного» майданчика на майданчик-приймач автомобіля.

Для точного розміщення автомобіля над індуктивною «котушкою», автомобіль оснащується мікронавігацією, яка дає змогу розташувати автомобіль максимально точно. Для цього на екран центрального монітора виводиться інформація про розташування зони дії індуктивної зарядки. Коли «приймач» автомобіля заїжджає в зону ефективної зарядки, коло індуктивності змінює колір з чорного на помаранчевий і загоряється зелена «галочка». Нова система Continental автоматично і повністю заряджає автомобіль, як тільки його припаркують у правильному положенні.

У майбутньому цмми зарядками можна буде озброювати не тільки гаражі і стоянки. Вони можуть монтуватися і в дорожнє полотно, наприклад, для підзарядки на перехрестях. При 11-кіловатній зарядці щохвилини забезпечується збільшення запасу ходу приблизно на один кілометр, тобто заїхавши в супермаркет на 20 хвилин, автовласник отримує збільшення ходу на 20 км. Громадськість зможе ознайомитися з цими ноу-хау від Continental на виставці IAA Frankfurt Motor Show.

Будучи членом фінансованого державою німецького проекту StiLLe (проект стандартизації для індуктивної зарядної сумісності/Standardisierung induktiver Ladesysteme über Leistungsklassen), компанія Continental бере участь у розробці технічних рекомендацій зі стандартизації індуктивних зарядних систем.

Довідка.

Компанія Continental – провідний виробник автомобільних комплектуючих, в продуктовій лінійці якого:

– автомобільні шини (26%) **;

– електроніка та інші системи салону автомобіля, зокрема щитки приладів, монітори, камери, звукові системи, сидіння тощо (20%) **;

– приводні системи двигуна, що охоплюють ремені, ролики, натяжителі (підрозділ ContiTech, 14%) **;

– шасі та системи безпеки (chassis and safety), зокрема елементи підвіски, гальмівна система, силові системи, системи живлення дизельних  двигунів (22%) **;

– електричні тягові системи для електромобілів і гібридів, трансмісії тощо (18%) **.