Автомобілі можуть отримати ДВЗ без розподілвалу
Британська інжинірингова компанія Camcon Automotive розробила першу в світі концепцію “цифрового двигуна”, в якому застосована технологія інтелектуальних клапанів (iVT). Уся фішка в тому, що клапанами керують електромотори, що дало можливість відмовитися від розподілвалу.
За заявою авторів проекту, це дасть змогу скоротити витрату палива на 5%, а також зменшити шкідливі викиди в атмосферу. Особливо це актуально для вантажівок важкого класу. Тільки на одній машині можна заощадити близько 2,5 тис. фунтів стерлінгів на рік, а якщо в автопарку їх десятки, а то й сотні, то сума виходить більше ніж значна.
Ніл Батлер, технічний консультант Camcon Automotive, пояснив: “Усі ключові параметри процесу згоряння вже деякий час перебувають під цифровим контролем. IVT — такий самий великий крок вперед, як і перехід від карбюраторів до уприскування палива з електронним керуванням”.
IVT дає необмежений контроль над клапанами та величезні переваги — від низьких показників шкідливих викидів під час холодного пуску до дезактивації частини циліндрів на вимогу.
За задумом розробників, нова система має охоплювати пакет програмного забезпечення, який дає змогу калібрувати iVT за допомогою машинного навчання, об’єднуючи апаратне і програмне забезпечення в одному пакеті, що сприяє найбільш оптимізованому на сьогодні ДВЗ — “цифровому двигуну”.