При разработке зимних шин премиум-сегмента инженерам постоянно нужно воплощать в жизнь новые идеи. Чем же спецы Continental удивили в своей новой шине WinterContact TS860?
Конструкція
Нову покришку Continental WinterContact TS860 озброїли направленим V-подібним малюнком протектора, ефективнішим у різних зимових умовах.
Традиційно для покращення характеристик дебютантки порівняно з попередницею інженери і хіміки розробили новий склад гумової суміші і вдосконалили малюнок протектора. Гумова суміш отримала назву Cool Chili. Її особливість – амортизаційні властивості, що дало змогу скоротити довжину гальмівного шляху на мокрому асфальті. Крім того, високоеластична полімерна структура суттєво поліпшила передання тягового зусилля на всіх типах зимових доріг. Важливо і те, що нові, спеціально розроблені полімери зберігають еластичність навіть за дуже низьких температур, що забезпечує високі зчіпні властивості під час гальмування в різних зимових умовах.
Результат
Після всіх вищезазначених нововведень характеристики моделі Continental WinterContact TS 860 порівняно з шиною-попередницею (ContiWinterContact TS 850) покращилися за низкою параметрів. Так, гальмівні властивості на льоду покращилися на 5%, гальмівний шлях на мокрому асфальті скоротився на 4%. Покращилася також керованість і стійкість на снігу. Такі характеристики, як ресурс і опір коченню залишилися на рівні попередниці, яка свого часу перемогла у 48 шинних тестах різних європейських журналів і організацій, ставши найбільш успішною зимовою моделлю Continental. За системою європейського маркування шини Continental WinterContact TS 860 отримали оцінки «C» за опір коченню і «B» за зчеплення на мокрій поверхні.
Покришка Continental WinterContact TS 860 вже з’явилася у продажу в 36 розмірах від 155/65 R14 до 225/50 R17. До наступного зимового сезону лінійка типорозмірів буде збільшена. Також із виходом цієї моделі Continental прибирає з назви шин приставку SUV. Інженери та маркетологи цієї компанії дійшли висновку, що потреби в цій приставці немає, а деякі наявні відмінності в конструкції закладаються ще задовго до того – на етапі проектування різних типорозмірів шин. Про це інформує індекс навантаження, який у шин для різних типів автомобілів відрізняється через конструкцію каркаса.