
Бліц-тест шин «літо+»
Коротко про шину
Модель Michelin СrossClimate нового класу «літо+» вирізняється тим, що виробник розширив період її експлуатації аж до того періоду, коли восени температура на вулиці знизилася (навесні – піднялася) до мінус п’яти градусів морозу (не нижче) і випали перші (або останні) опади у вигляді снігу. Простіше кажучи, з нею автовласник отримує вищий рівень безпеки в міжсезоння і економить час на перевзування, оскільки це можна зробити не в момент найбільшого попиту на шиномонтажах.
Бліц-тест
Для тесту ми обрали період, коли температура на вулиці була «в плюсі» близько нуля градусів, а подекуди ще лежав сніг. Перевірка гальмівних властивостей проводилася на дизельному Renault Duster, взутим у шини розмірністю 215/65 R16. Для порівняння взяли шину для м’яких центральноєвропейських зим, що вже від’їздила сезон. Її залишкова глибина малюнка протектора становила 5,5 мм. Результат виявився дуже цікавим. При гальмуванні з 80 км/год на сухому асфальті середні показники були практично однаковими (в межах похибки вимірювань), а от на мокрому асфальті з помітним відривом виграла модель Michelin Cross Climate. Її гальмівний шлях на три метри коротший.
На сухому асфальті гальмівні властивості шини «літо+» і вже пошарпаної зимової покришки виявилися практично однаковими
На мокрому асфальті під час гальмування зі швидкості 80 км/год гальмівний шлях шини Michelin Cross Climate виявився на три метри коротшими
Економічність
Ми оцінювали і рівень економічності. Порівняно із зимовою шиною іншого виробника споживання палива (перевірялося на бензиновій машині з об’ємом двигуна 2,0 л) на кожній сотні кілометрів зменшилося на один літр. Це близько 10 відсотків, що є дуже гарним результатом.
Контроль тиску в покришках – обов’язкова процедура в шинних тестах
Гучність
V-подібний малюнок протектора завжди вважався тихим. Шина Michelin Cross Climate не стала винятком – в салоні Duster’а її шелесту практично не чути.
Позашляховий потенціал
Завдяки V-подібному малюнку протектора Michelin Cross Climate має ще й хороші позашляхові характеристики. Її, звісно, не можна ставити в один ряд з цими шинами для оффроуд, але порівняно з дорожніми покришками малюнок протектора цієї моделі має елементи, які підвищують тягове зусилля на ґрунтових дорогах.
Renault Duster
Renault Duster з 1,5-літровим турбодизелем (110 к.с., 240 Нм) і повнопривідною трансмісією має хороші експлуатаційні характеристики. Витрата палива в місті в середньому становить 5,7 л/100 км, на трасі – 5,0 л/100 км у змішаному циклі – 5,2 л/100 км. Режимний повний привід Renault Duster дає змогу обрати оптимальний режим роботи трансмісії. На асфальтобетонних покриттях в гарну погоду режим переднього приводу (2WD) дає можливість економити пальне, у складну погоду корисний автоматичний режим (Auto), який сам стежить за необхідністю передачі крутного моменту на задні колеса, а в умовах бездоріжжя жорстке блокування міжосьової муфти (Lock) дає можливість реалізовувати крутний момент на обох осях.
Довгохідна підвіска Duster’а, високий кліренс (210 мм для 4х4) і короткі звіси (29,3° кут в’їзду і 34,9° кут з’їзду) гарантують впевнену їзду бездоріжжям, а турбодизель з великим крутним моментом в парі з 6-ступінчастою КП і короткою першою передачею забезпечують хорошу тягу в усьому діапазоні оборотів і на різних швидкостях, що робить це авто універсальним транспортним засобом для людей, що надають перевагу активному відпочинку.
Для вибору режиму трансмісії достатньо повернути перемикач у потрібне положення