Виробники шин і шипів не рекомендують замість шипів, що випали, встановлювати нові, так як бруд, що залишився в гнізді, здатний продавити гуму до металокорду, до нього почне надходити волога, і він дуже швидко поржавіє, в результаті чого шина вийде з ладу.
Крім того, новий шип в старому гнізді більше виступає з протектора, а якщо його посадкове гніздо сильно зношене, він дуже швидко вилетить. Але вітчизняні фахівці з автосервісів стверджують, що якщо протектор зношений лише на 1-1,5 мм, то зменшити ймовірність втрати нового шипа теоретично можна шляхом правильного його підбору.
У «беушну» річну гуму з розбитими гніздами встановлюються двофланцеві шипи з грушоподібною верхньою частиною. По можливості підбирається шпилька меншої висоти. І ще один важливий момент – перед встановленням нового шипа гніздо слід ретельно очистити від бруду. В іншому випадку він нормально не стане на місце, а бруд як абразив прискорить зношування гнізда, втрату шипа і т.д.