После зимней «спячки» он может просто отказать
Деякі автомобілісти помилково вважають, що продовжити термін служби кондиціонера можна законсервувавши його на зиму. Але такий спосіб «збереження» може дати прямо протилежний результат. Навпаки, взимку необхідно періодично включати кондиціонер, оскільки в ньому є компресор, який прокачує по системі холодоагент та спеціальне масло. Останнє не тільки змащує робочі поверхні деталей компресора, що труться між собою, а й покращує роботу ущільнюючих сальників.
Якщо довгий час не включати кондиціонер, сальники просто втратять герметичність. В результаті холодоагент вийде із системи, й навесні ваш кондиціонер виявиться непрацездатним. Скористайтися ним ви зможете лише після заправки.
Щоб не опинитися у такій ситуації, в холодну пору року необхідно включати систему кондиціювання хоча б один раз на два-три тижні. Робити це необхідно за плюсової температури, наприклад, на автосервісі або на мийці. На морозі це зробити не вдасться, не дозволять спеціальні блокування.
Але справжній автомобіліст не був би таким, якби не знайшов спосіб обійти блокування та запустити кондиціонер навіть за –10°С. Для цього знавці рекомендують завести мотор та повністю прогріти салон на максимальному режимі обігріву. При цьому радіатор двигуна своїм теплом обігріє простір підкапотний з компресором та конденсором кондиціонера, а випарник нагріється від радіатора печі. Це дозволить «переконати» систему, що за бортом літо й усі перешкоди для включення кондиціонера зникнуть.
Для подачі мастила на поверхні, що труться, та ущільнення достатньо, щоб кондиціонер попрацював всього кілька хвилин.