X

Які лампи H4 обрати? Результати тестування від журналу AutoBild

Уперше автомобільні лампи з цоколем H4 були встановлені в 1971 році на автомобілі Mercedes SL. Після 47 років конструкція лампи, в якій поєднані дві нитки розжарювання, що відповідають за ближнє і дальнє світло, не втратила своєї популярності. Фари для таких ламп оснащуються лише рефлекторними відбивачами і активно застосовуються на автомобілях бюджетного класу.

Mercedes-Benz 380 SL (R 107, 1971-1989)

Читайте також:
Когда ксенон не слепит (+видео)

Сьогодні вибір автомобільних ламп із цоколем H4 дуже різноманітний, а водії все частіше обирають високопродуктивні лампи, яким під силу поліпшити світло бюджетних фар. Здавалося б, купуй найдешевшу лампу, яка обіцяє надбавку у світлі, і питання закрито. Але все не так просто:  «правильні» лампи мають відповідати стандарту ECE 37. Він регламентує світловий потік (1000 Лм+\-150 Лм), потужність джерела світла (55/60 Вт) і навіть стан нитки розжарювання.

Автолампи – на старт!

Випробування 21 комплекту галогенних ламп із цоколем H4 проводила автолабораторія TÜV Rheinland Lichttechnik в Берліні. Світлова лабораторія є одним з акредитованих випробувальних центрів Федерального управління автотранспорту Німеччини. Кожен комплект ламп встановлювали у фари автомобіля Jeep Wrangler останньої генерації, після чого фахівці вимірювали кількість випромінюваного світла в різних точках, його інтенсивність, а також геометрію самих джерел світла. Дані, отримані за підсумками тестів, брали як задані й використовували для порівняння з еталонними. За результатами тестування до першої десятки рекомендованих  ламп потрапили шість моделей автоламп Philips.

Оригінальна версія тесту AutoBild  – на сайті німецького видання.

Дешеві лампи використовувати не бажано

А як себе показали дешеві лампи? Джерела світла найнижчого цінового сегмента також користуються популярністю у покупців. Але все, що можуть запропонувати виробники таких ламп, часто не має нічого спільного з поняттям «якість».

Читайте також:
Готовим свет к зиме: автолампы и ДХО

Проблема неправильного розташування нитки розжарювання так чи інакше простежується в усіх лампах дешевого сегмента. Тому вони й набрали мінімальну кількість балів під час тестування геометричних параметрів. Аналогічна ситуація склалася з лампами ATU. Тестування двох джерел світла з однієї упаковки встановило, що одна лампа проектує правильно сфокусований пучок світла, другу ж так і не вдалося налаштувати. Причиною є низька якість продукції, яка не відповідає вимогам стандарту ECE 37. А лампа Beacon із заявленою потужністю 55/60 В споживала понад 90 В.

Читайте також:
Секреты автоламп: почему Philips отказался от обычного стекла

Існує думка, що 90-100 ватні лампи у звичайній оптиці випромінюють набагато більше світла. Але це нонсенс. Така лампа виділяє набагато більше тепла, ніж випромінює світла. А під час тривалого використання цілком може розплавити відбивач або захисне скло фари.