X

Як обрати машину знизу: 5 причин відмовитися від купівлі

Осмотр потенциальной покупки снизу обязателен, ведь даже неопытным глазом можно заметить серьезные дефекты.

Вивчення «виду знизу» допоможе оцінити найдорожчу частину автомобіля – його кузов, а також ходову частину, силовий агрегат і трансмісію автомобіля. Є кілька нюансів, які допоможуть відрізнити важливі виявлені недоліки від дрібниць.

Дефекти під шаром антикору

Вивчіть антикорозійне покриття днища. Шар захисної мастики в ідеального автомобіля має бути рівним, без відшарувань. Але навіть якщо вони є – це не найбільша біда, головне, щоб під шаром антикору не було великих та глибоких корозійних пошкоджень металу, а також наскрізних дір. Під час огляду знизу дефекти потрібно шукати не тільки на дні, а й на пофарбованих поверхнях.

Несиметрична корозія

Особливі підозри мають викликати несиметричні відносно поздовжньої осі автомобіля (ліворуч і праворуч) осередки корозії. Якщо така асиметрія має місце, в районі зосередження іржі потрібно шукати інші сліди ДТП.

Пошкодження тримальних конструкцій

Зморшки від удару на лонжеронах, порогах та інших тримальних конструкціях замаскувати важче, ніж сліди ДТП на поверхні кузова. Їх простіше побачити, якщо оглядати, порівнюючи попарно, то лівий, то правий боки автомобіля. Пошкодження таких деталей можуть бути причиною порушення геометрії кузова, переконатися в її відсутності допоможе перевірка кутів встановлення коліс (розвал-сходження всіх коліс).

Сильно замаслений двигун

Не новий двигун цілком може бути трохи замасленим. Однак сильне “потіння” в районі стиків агрегатів – свідчення зношених сальників колінчастого вала і валів КП, заміна яких обійдеться недешево. Ідеально чисті агрегати на старій машині теж викликають підозри: можливо, серйозну течу масла або робочих рідин намагалися приховати мийкою перед самим продажем.

Сліди рідин на амортизаторах

Шукайте свіжі або старі сліди рідин на амортизаторах (стійках, вкладнях стійок). Ремонтувати їх зазвичай вже неможливо, а замінити буде дуже і дуже дорого. Тому якщо корпуси амортизаторів виявляться темними від рідини, що витікає, можна сміливо торгуватися з продавцем.

На підставі вами особисто отриманої інформації приймайте рішення – відмовитися від купівлі цього екземпляра та пошукати інший, або все ж таки дати машині шанс і запросити експерта для більш глибокого вивчення. Майте на увазі: одну-дві проблеми, які можна усунути, уживаній машині ще можна пробачити, але якщо їх більше, то це як мінімум привід серйозно знижувати ціну на величину вартості ремонтів. Та про це краще одразу сказати продавцю.