Як обрати автомобіль: 5 проблем, які потрібно шукати під капотом
Вердикт стану двигуна дасть його діагностика досвідченим фахівцем на серйозній СТО, але це не означає, що під час попереднього вибору вживаного автомобіля вам не потрібно заглядати під капот.
Нерівномірне забарвлення деталей
Знайомство з підкапотним простором допоможе виявити колишні пошкодження кузова у ДТП. Фарба на деталях кузова тут, на відміну від зовнішніх поверхонь, може бути матовою, без лаку і глянцю, але вона має лежати рівномірно, без видимих бризок, крапель і нефарбованих місць. Якщо це не так, то машину ремонтували після ДТП або внаслідок корозії.
Неакуратні зварювальні з’єднання
Кантик герметика, що виступає з-під деталей кузова, може бути нерівним, але в середньому його ширина має бути приблизно однаковою на всій протяжності стику деталей. Зварювальні з’єднання повинні мати вигляд акуратних точок, що залишаються від кліщів контактного зварювання. Якщо це не так – машина зазнала фронтального удару і її ремонтували.
Вимитий двигун
Свіжовимитий двигун має викликати підозри щодо наявності серйозних витоків – краще, якщо мотор покритий старим нежирним пилом.
Нерівномірний звук двигуна
В іншому зовнішній огляд двигуна мало що дасть, набагато корисніше уважно його послухати. Звук роботи справного двигуна на холостому ходу – розмірений, ритмічний, без безсистемних призвуків. Коливання оборотів, вібрація, стуки, скрипи, свист найчастіше свідчать про несправність і потребують глибшої діагностики.
Відрізняється панель від номеру кузова
Поглянь, який вигляд має панель із номером кузова. Навколо цифр може бути зчищено фарбу (так часто роблять експерти МРЕВ), але сама кузовна панель не повинна виглядати чужорідною проти сусідніх деталей.
Насправді, перевірка підкапотного простору – для непрофесіонала один із найскладніших етапів під час вибору уживаного автомобіля. Добре, якщо у вас буде можливість попередньо заглянути під капот такого самого автомобіля у завідомо хорошому стані, щоб мати його згодом за еталон при порівнянні.