Ефективний метод реанімації АКБ – прикурити від іншого автомобіля. Однак тут потрібно чітко дотримуватись певних правил, щоб не наламати дров.
Підготовка
- Для підзарядки потрібно використовувати спеціальні дроти, так звані «крокодили» – з мінімальним опором та розрахованими на високу силу струму (від 250 ампер).
- Перед тим як під’єднати авто з акумулятором, що сів, до авто-«донора» треба зняти клеми на «здоровому» авто. Якщо клеми з акумулятора донора не зняли, його двигун поки що краще не запускати (запускати слід лише у випадку, якщо енергії АКБ донора не вистачає).
Прикурювання
- Підключити один бік плюсового кабелю (як правило кабель червоного кольору) до плюсової клеми зарядженої АКБ;
- Підключити другий бік плюсового кабелю до плюсової клеми сівшої АКБ;
- Підключити одну сторону мінусового кабелю (як правило кабель чорного або синього кольору) до мінусової клеми зарядженої АКБ;
- Підключити другу сторону мінусового кабелю до блоку двигуна автомобіля з АКБ, що сів;
- Залишаємо у такому положенні приблизно на хвилину;
- Заводимо автомобіль із сівшим АКБ. Після запуску не глушити його;
- Відключаємо мінусовий кабель від блоку двигуна «прикуреного» (несправного) автомобіля;
- Відключаємо плюсовий кабель від АКБ «прикуреного» (несправного) автомобіля;
- Знімаємо дроти прикурювання з АКБ автомобіля-донора (справного);
- На автомобілі-донорі підключаємо «рідні» клеми.
ВАЖЛИВО: Чому не можна заводити сучасне авто «зі штовхача»?
Коментар від технічного спеціалісту «Автодім Атлант»
Старі авто було популярно заводити не «прикурюванням» акумулятору, а дідівським способом – зі штовхача. Та у випадку із сучасними авто не радимо так робити. Це стосується авто з дизельними та бензиновими двигунами. При заведенні авто зі «штовхача» в двигуні виникає різке та велике напруження в системі ГРМ. Від ривка ремінь, чи цеп ГРМ може проскочити на кілька зубців, і як результат – навіть розірватись. То ж значно безпечніше знайти авто донор, та «прикурити» розряджений акумулятор.