
Де зберігати машину: за і проти «нашого двору»
Звісно, у кожного власника свої обставини і свої переваги, тому й плюси-мінуси кожного з варіантів зберігання автомобіля різні. У кількох публікаціях на сайті www.autocentre.ua спробуємо показати автомобілістам-початківцям (або новоспеченим городянам) переваги і недоліки кожного з місць, куди ми можемо заховати свій автомобіль від зловмисників, негоди і небажаного контакту з іншими машинами. Перша добірка – про життя машини «у нашому дворі», тобто – під вікнами багатоквартирного будинку.
Недоліки зрозумілі всім:
– Це зовсім не безкоштовний варіант. Час від часу у вас можуть зникати ковпаки, антена, дрібні елементи зовнішнього тюнінгу, а то й колеса чи бензин із бака (щоправда, це стосується не всіх моделей автомобілів). Не виключені крадіжки з салону з ушкодженнями стекол і дверних замків. Сигналізація тут практично безсила – нальотчики блискавично зроблять свою чорну справу під акомпанемент виття сирени і зникнуть раніше, ніж ви встигнете вибігти з під’їзду.
– Автомобіль у дворі беззахисний навіть перед слабосильними «агресорами» – пазуристими котами, птахами з хімічно активним вмістом шлунка, сусідськими дітлахами з їхніми м’ячами, велосипедами, самокатами, складаними ножичками.
– Машина, що стоїть під вікнами, нерідко викликає бурхливу реакцію з боку небайдужих сусідів, особливо якщо у вас є звичка перед поїздкою прогрівати двигун на місці стоянки.
– Взимку вам неминуче доведеться очищати стекла машини від снігу та льоду, втрачаючи на це дорогоцінні ранкові хвилини.
– Немає прийнятних умов для обслуговування машини (з цього пункту можуть бути винятки).
– У старих мікрорайонах місця для ночівлі машин іноді просто немає.
Плюси стоянки у дворі відомі тим, хто випробував на собі й інші варіанти зберігання авто:
– Не треба ходити щоранку і щовечора туди, де ночує машина – вона завжди під рукою. Точніше, під вікном.
– Щоденні грошові витрати, як, наприклад у випадку зі стоянкою під охороною, відсутні. Трата грошей (хоча й чимала) може статися тільки в разі якогось із вищеперерахованих форс-мажорів.
– На відкритому повітрі приховані складові машини краще провітрюються і швидше просихають. А вогкість, як відомо, перша причина корозії кузова та деталей підвіски.
– Перевірити, як справи у вашої «ластівки» найпростіше, коли вона у дворі, а не в гаражі або на стоянці, що охороняється. Достатньо просто визирнути у вікно. (Цей постулат не діє, якщо у вас охоронна система з GSM-модулем, який дає змогу зателефонувати машині з мобільного в будь-яку точку земної кулі і в буквальному сенсі запитати у неї: «як справи?»).