
Прошедшая в Киеве выставка «ГБО и Автогаза» еще раз продемонстрировала, что интерес к установке газобаллонного оборудования в нашей стране очень высок, несмотря на нынешний кратковременный скачок цен на пропан-бутан.
Дедалі більше уваги приділяється ГБО, призначеному для сучасних бензинових моторів із безпосереднім уприскуванням палива в камеру згоряння (не у впускний колектор). Це більш складне і дороге обладнання, яке поки що має попит у власників дорогих автомобілів з потужними багатолітровими двигунами. Майже вільна і ніша для дизелів. Для цього типу силових агрегатів, що відповідають нормам Євро-4 і Євро-5, обладнання пропонують компанії «Сервіс-Газ Україна» і «ПрофіГаз».
Мотор-Газ
На стенді компанії «Мотор-Газ» її директор Роман Матвєєв та технічний директор Саад Ткаченко демонстрували унікальні можливості нових комплектів ГБО Optima.
Автотема
Компанія «Автотема» презентувала високопродуктивний газовий редуктор для машин із багатоціліндровими моторами потужністю до 408 к.с. – Extreme від KME.
Сервіс-Газ
Компанія «Сервіс-Газ Україна» запропонувала установникам ГБО продукцію польської торгової марки AG: фільтр паровий фракції Twister зі змінним елементом, форсунки HerculesBlue «в рейці» і компактний блок керування ГБО нового сімейства BlueBox.
ПрофіГаз
Новинки на стенді компанії «ПрофіГаз»: електроніка Stag Diesel для переобладнання дизеля в газодизель і комплекти 400 DPI для моторів із безпосереднім уприскуванням пального.
Поряд із Range Rover Sport і Nissan Patrol з їх навороченими моторами, на які фахівці «Сервіс-Газ Україна» і «ПрофіГаз» встановили ГБО, не вистачало тільки роторної Mazda RX-8 з ГБО від «Мотор-Газ».
Фото автора