Грузовики можно адаптировать на работу под сжиженный газ – первая партия таких машин скоро поступит в опытную эксплуатацию.
Вантажівки з ГБО, зокрема на стисненому природному газі (метані або CNG), частенько зустрічаються на наших дорогах. Здебільшого це бензинові автомобілі часів СРСР.
Кілька років тому машини на «блакитному пальному» почав пропонувати і КАМАЗ. Однак такі моделі мали низку мінусів – насамперед це громіздкість ГБО, а саме балонів, які з’їдають не тільки корисну площу кузова, а й вантажопідйомність.
Тому було ухвалено рішення адаптувати КАМАЗи під скраплений газ (пропан-бутан або LPG). І ось уже в травні 2017 року добігають кінця заводські випробування таких автомобілів. На одному балоні з пропаном КАМАЗ може проїхати без дозаправки до 700 км. У випадку зі стисненим газом для такого пробігу знадобиться встановити 13 доволі важких балонів.
Найближчим часом нові камські автомобілі з ГБО під пропан – КАМАЗ-65117-37 і КАМАЗ 65116-37 вирушать у пробну експлуатацію на одне з підприємств… «Газпрому». Така от газифікація.