На виставці громадського транспорту InnoTrans 2022, яка відбудеться з 20 до 23 вересня в Берліні, компанія Daimler Buses презентує низку інновацій, що стосуються міських автобусів. Почнемо з нової сервісної послуги On Uptime pro від компанії Omniplus. З’явившись у 2017 році, цей сервіс зробив революцію, давши змогу операторам в онлайн-режимі стежити за технічним станом автобусів.
Тепер же на ринок виходить версія Pro. Вона робить онлайн-діагностику ще прозорішою та безпечнішою, оскільки дає можливість операторам постійно бачити все, що відбувається з автобусом — навіть без підключення відповідного обладнання до транспортного засобу. Це означає, що діагностика можлива просто під час перебування машини на регулярному маршруті.
На порталі Omniplus On у розділі On Monitoring інформація про енергоспоживання того чи іншого автобуса подається тепер більш докладно. За допомогою графіків можна порівняти показники витрати енергії, окремо витраченої на рух та на кондиціонування салону. Все це дає змогу ще більше оптимізувати витрати.
На InnoTrans 2022 на стенді Daimler Buses також можна буде побачити й безпосередньо новітні міські електробуси. Це модель eCitaro Range Extender, обладнана паливними елементами потужністю 60 кВт, що працюють в ролі подовжувача діапазону, простими словами — генератора. Це дає можливість одиночному автобусу досягти запасу ходу до 400 км, а зчленованому — до 350 км. Виробництво новинки заплановано на 2023 рік.
Також компанія покаже для своїх електробусів eCitaro й нікель-марганець-кобальтові батареї третього покоління — NMC3, що відрізняються підвищеною щільністю енергії. Так, для одиночної моделі ємність батарей становитиме 588 кВт.год, а для зчленованої — 686 кВт.год. Це дасть змогу забезпечити середньостатистичний пробіг на рівні 280 та 220 км відповідно. А за сприятливих умов запас ходу перевищить 300 км. Нові батареї можна буде замовити вже наприкінці 2022 року.