Mercedes-Benz впроваджує онлайн-діагностику для автомобілів Sprinter
Щоб підвищити надійність автомобілів Mercedes-Benz Sprinter і скоротити час простою під час сервісного обслуговування для них пропонується онлайн-діагностика в ролі цифрового пакету послуг — Mercedes-Benz Van Uptime. Продукт дає змогу аналізувати та інтерпретувати дані про транспортний засіб у режимі реального часу, щоб запобігти простою транспортного засобу.
Van Uptime був розроблений для нового покоління Mercedes-Benz Sprinter. Після повномасштабного пілотного етапу з великими європейськими клієнтами в Німеччині, Великій Британії, Польщі та Нідерландах, що налічує загалом 600 автомобілів і успішного старту продажів в Іспанії, Італії та Чехії, Mercedes-Benz Vans робить наступний великий крок, пропонуючи тепер і цифрове обслуговування Mercedes-Benz Van Uptime в Німеччині. Одним із великих клієнтів пілотного етапу була британська мережа супермаркетів Tesco UK, найбільший роздрібний торговець Великої Британії.
У рамках Van Uptime існує три різних сервіси.
Технічне обслуговування своїми силами:
Своєчасне технічне обслуговування може захистити від зносу і несправностей вузли й агрегати транспортного засобу, а також запобігти незапланованому перебуванню на сервісній станції з додатковими витратами. Тому Van Uptime завчасно інформує про технічне обслуговування і дає контактній особі конкретні рекомендації щодо дій, які можуть бути виконані самостійно на конкретному автомобілі.
Ефективне керування ремонтом та обслуговуванням:
Раніше виявлені потреби в обслуговуванні та ремонті автоматично передаються обраному сервісному партнеру Mercedes-Benz. З огляду на цю інформацію, партнер з обслуговування, за можливості, об’єднує майбутні роботи й узгоджує з клієнтом терміни, які відповідають очікуваним потребам в обслуговуванні і розкладі. Прозорість технічних даних транспортного засобу в режимі реального часу допомагає мінімізувати простої на СТО, економлячи час і скорочуючи витрати.
Термінові рекомендації:
Якщо на підставі технічних даних про транспортний засіб, зазначених у компонентному покритті Van Uptime, буде встановлено, що під час поїздки виникне неполадка, то Центр підтримки клієнтів компанії Mercedes-Benz (CAC) завчасно звертається до контактної особи замовника для негайного проведення ремонту з використанням необхідних оригінальних деталей. Це дає можливість уникнути аварійної зупинки в дорозі.