
Wolf Oil Corporation існує вже більше ніж 65 років. Це сімейний бізнес який стрімко розвивається. Цьогоріч компанія показала свої нові розробки на виставці Automechanika Frankfurt 2022 у Франкфурті на Майні.
Близ Антверпену в Бельгії знаходиться завод та центральний офіс компанії Wolf. Продукція цього бельгійсього бренду представлена у більш ніж 100 країнах світу та стрімко освоює нові ринки.
Один з великих проектів Wolf – підтримка чемпіонату світу з ралі WRC. Докладніше про цей амбітний напрямок розповіла Катерина Стрельцова, регіональний маркетинг менеджер Wolf Oil Corporation NV:
«Wolf з 2019 року підтримує Чемпіонату світу з ралі WRC. Крім того, що це фантастична можливість представити наш бренд і наші мастильні матеріали широкому колу споживачів, WRC є унікальною платформою для тестування продуктів. Окрім партнерства з Чемпіонатом Світу з ралі, бренд Wolf Lubricants є, також, офіційним технічним партнером юніорського Чемпіонату світу з ралі WRC Junior. Саме це партнерство дало нам змогу розробляти та тестувати нові продукти в найбільш складних та екстремальних умовах ралі.
Результатом стала лінійка Wolf RACING LINE. Вона складається з 4 продуктів: 2 моторних олив (WOLF RACING 0W-40 ESTER та WOLF RACING 10W-60 ESTER) та 2 трансмісійних олив (WOLF RACING TRANS 75W-90 ESTER та WOLF RACING TRANS 75W-140 ESTER). Особливістю їх стало використання міцного базового мастила з Ester, що характеризується високою стійкістю до окислення і низькою летючістю. Такі мастила спеціально створені для роботи у важких умовах та при високих навантаженнях. Їх витривалість та захисні властивості тестувалися на ралійних Ford Fiesta Rally4 з 1,0-літровим двигуном потужністю 200 к.с. в реальних перегонах».
Також для Wolf Lubricants завжди важливо залишатись в авангарді технологічних трендів. Сьогодні це безумовно електрифікація. До прикладу в 2021 році у світі налічувалось 5,5 млн гібридних авто, а до 2027 року їх кількість очікується вже на рівні 31,2 млн. Як бренд орієнтований на інновації, Wolf не може бути осторонь такого руху. Тому продукти для гібридів наймасовіші. Наразі у портфоліо налічується 45 різноманітних продуктів, що покривають 100% парку гібридних авто та дозволяють обслуговувати всі вузли таких транспортих засобів з продуктами Wolf. Асортимент продуктів Wolf Hybrid налічує 8 моторних олив, які відповідають специфікаціям гібридних автомобілів. Це продукти для автомобілів з м’яким гібридом (MHEV), повністю гібридні електромобілі (FHEV) і гібридні електромобілі з можливістю зовнішньої зарядки батареї (PHEV), у кожному з яких використовується поєднання двигуна згоряння та електричної тяги.
Але як бути з електромобілями, в яких нема двигуна внутрішнього згоряння? Wolf Lubricants представив нову лінійку Electrum для повних електромобілів. Планується, що до 2035 року виробництво авто з ДВЗ в Європі буде припинено. Компанія вже до цього готова.
Wolf Lubricants розробив лінійку продуктів для електромобілів. Звичайно, що мастило для двигуна їм не потрібне, але в електромобілів також є редуктор/коробка передач, потрібна рідина для системи охолодження батарей, мастильні матеріали для різних вузлів та, звичайно ж, гальмівна рідина. Тому Wolf Lubricants подбав по те, щоб існуючі і майбутні власники електрокарів могли знайти все необхідне в лінійці продуктів бренду.
Новинки, які Wolf Oil Corporation показала на виставці Automechanika Frankfurt 2022, надійдуть у продаж в Європі найближчим часом, та вже з наступного року з’являться і на полицях магазинів в Україні.