
Automechanika 2022: новинки для сучасних автомобілів від Wolf Lubricants
Wolf Oil Corporation існує вже більше ніж 65 років. Це сімейний бізнес який стрімко розвивається. Цьогоріч компанія показала свої нові розробки на виставці Automechanika Frankfurt 2022 у Франкфурті на Майні.
Близ Антверпену в Бельгії знаходиться завод та центральний офіс компанії Wolf. Продукція цього бельгійсього бренду представлена у більш ніж 100 країнах світу та стрімко освоює нові ринки.
Один з великих проектів Wolf – підтримка чемпіонату світу з ралі WRC. Докладніше про цей амбітний напрямок розповіла Катерина Стрельцова, регіональний маркетинг менеджер Wolf Oil Corporation NV:
«Wolf з 2019 року підтримує Чемпіонату світу з ралі WRC. Крім того, що це фантастична можливість представити наш бренд і наші мастильні матеріали широкому колу споживачів, WRC є унікальною платформою для тестування продуктів. Окрім партнерства з Чемпіонатом Світу з ралі, бренд Wolf Lubricants є, також, офіційним технічним партнером юніорського Чемпіонату світу з ралі WRC Junior. Саме це партнерство дало нам змогу розробляти та тестувати нові продукти в найбільш складних та екстремальних умовах ралі.
Результатом стала лінійка Wolf RACING LINE. Вона складається з 4 продуктів: 2 моторних олив (WOLF RACING 0W-40 ESTER та WOLF RACING 10W-60 ESTER) та 2 трансмісійних олив (WOLF RACING TRANS 75W-90 ESTER та WOLF RACING TRANS 75W-140 ESTER). Особливістю їх стало використання міцного базового мастила з Ester, що характеризується високою стійкістю до окислення і низькою летючістю. Такі мастила спеціально створені для роботи у важких умовах та при високих навантаженнях. Їх витривалість та захисні властивості тестувалися на ралійних Ford Fiesta Rally4 з 1,0-літровим двигуном потужністю 200 к.с. в реальних перегонах».
Також для Wolf Lubricants завжди важливо залишатись в авангарді технологічних трендів. Сьогодні це безумовно електрифікація. До прикладу в 2021 році у світі налічувалось 5,5 млн гібридних авто, а до 2027 року їх кількість очікується вже на рівні 31,2 млн. Як бренд орієнтований на інновації, Wolf не може бути осторонь такого руху. Тому продукти для гібридів наймасовіші. Наразі у портфоліо налічується 45 різноманітних продуктів, що покривають 100% парку гібридних авто та дозволяють обслуговувати всі вузли таких транспортих засобів з продуктами Wolf. Асортимент продуктів Wolf Hybrid налічує 8 моторних олив, які відповідають специфікаціям гібридних автомобілів. Це продукти для автомобілів з м’яким гібридом (MHEV), повністю гібридні електромобілі (FHEV) і гібридні електромобілі з можливістю зовнішньої зарядки батареї (PHEV), у кожному з яких використовується поєднання двигуна згоряння та електричної тяги.
Але як бути з електромобілями, в яких нема двигуна внутрішнього згоряння? Wolf Lubricants представив нову лінійку Electrum для повних електромобілів. Планується, що до 2035 року виробництво авто з ДВЗ в Європі буде припинено. Компанія вже до цього готова.
Wolf Lubricants розробив лінійку продуктів для електромобілів. Звичайно, що мастило для двигуна їм не потрібне, але в електромобілів також є редуктор/коробка передач, потрібна рідина для системи охолодження батарей, мастильні матеріали для різних вузлів та, звичайно ж, гальмівна рідина. Тому Wolf Lubricants подбав по те, щоб існуючі і майбутні власники електрокарів могли знайти все необхідне в лінійці продуктів бренду.
Новинки, які Wolf Oil Corporation показала на виставці Automechanika Frankfurt 2022, надійдуть у продаж в Європі найближчим часом, та вже з наступного року з’являться і на полицях магазинів в Україні.