Зимові шини лише на ведучих колесах - чому це погано (наочно)
Деякі водії щиро вважають, що для безпечної та комфортної їзди в холодну пору зимові шини можна ставити лише на ведучі колеса (у випадку з моноприводним авто). Нібито цього цілком достатньо, щоб машина добре трималася на дорозі. Автори YouTube-каналу Tyre Reviews вирішили довести, що це оманливо. Для експерименту вони взяли передньопривідний кросовер BMW X1, взувши передні колеса в зимові шини, а задні – в літні, і вирушили на ньому “намотувати кола” в засніжену місцевість. Що з цього вийшло, можна подивитися в ролику.
Зимові шини лише на ведучих колесах
Як бачите, автомобіль відправляється в занос навіть на невеликій швидкості 40 км/год. Чому так відбувається, цілком зрозуміло: зимові шини дають на снігу набагато більше зчеплення (на 60-70%) порівняно з літньою гумою. І якщо у випадку з розгоном і гальмуванням машина в таких шинах поводиться нормально, то в повороті водій втрачає контроль над авто через сильну різницю в зчепленні з дорогою. І жодні електронні помічники тут не врятують.